|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Hey! tof, als je in Enschede komt (en ik woon er nog) dan kom ik zeker even kijken! |
|
quote: Haha ga ik je dan EINDELIJK een keer gedag zeggen "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
We weten nog geen setlijst maar we zullen m wel voor je erin gooien En ja solo's zijn op t gehoor maar ik speel ze op mijn eigen manier, betekent dus dat ik ze niet klakkeloos naspeel, daar hou ik niet van @sorpresa: Ja voor jou is t lekker dichtbij ! |
|
quote: Dr zal weinig zinnigs uitkomen hoor, ik ga al overdag in Rotterdam voordrinken. Je bent gewaarschuwd I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: hehe 20 minuten fietsen "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Ok gedag zeggen heeft dan geen zin denk ik want je weet toch niet wie ik dan ben "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: tuurlijk wel, het meisje met het guitige koppie I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Wanneer komt dat interview van Stormrider op de Lords of metal site????? |
|
quote: "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Lijstje: - mcoenen (nogal obvious eh ) - Sorpresa - Mirandarijntje - Sharteel - Dunne Hein - Ratje wie vergeet ik nog ? |
|
quote: Voorlopige optie: 19 december (vrijdag) cafe rocks, enschede ! |
|
Euj Coenen , wanneer speelt ge in de regio groningen? Bruce Banner |
|
Same to you: Geef maar es wat webadressen of email adressen van zalen daar in de buurt en uiteraard mag je ons ook aanbevelen |
|
UP !!!!!!!!! Jammer dat Mirandarijntje en Sharteel er niet zijn vanavond, Sharteel: beterschap ! |
|
misschien dat ik vanavond tóch kan komen, dankzij een andere heeeeeele lieve vriendin |
|
damn, kom ik uit de oefenruimte, zie ik ineens een flyer van Stormrider voor vanavond... Dat wordt ff snel wat proberen te regelen... |
|
quote: Yeah Miran je komt gewoon betor "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
UT WAS WEER GEWELDIG..... Ik ben blij dat ik in de tijd van de echte metalklassiekers naar metal ben gaan luisteren (medio jaren '80) geweldig tijden waren dat.... (met dank aan mijn zusterlief) Mijn persoonlijke hoogtepunt (naast de andere toppers heheheh) was "Mr Crowley", ik had haast moeite om mijn tranen in bedwang te houden, dit omdat ik tot op de dag van vandaag t nog steeds betreur dat Randy Rhoads er niet meer is.... Goeie solo vertolking heer Coenen Geweldige akkoorden progressie is dat ook trouwens om overheen te soleren. Kortom; geslaagde avond en een leuke zaal trouwens. Conrad |
|
*grmbl* ik heb dus weer het meeste moeten missen omdat mn laatste bus zo achterlijk vroeg vertrok Ik dacht nog even hallo te zeggen tegen sorbo maar die was binnen no time weg. Misschien toch geen knoflookmaaltijd moeten eten I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Weet je hoe achterlijk jij in mijn oren stond te schreeuwen? En ik had echt niets nuttigs te melden, ook niet tegen ratje overigens. Ik ben nogal een terughoudend en onzeker typje tegenover nieuwe mensen. Hoewel het contact met Marcel wel snel gelegd was lol Anyway ik vond het een erg geslaagde avond!! En die stem van die gast is echt geniaal!! De foto's btw ook sollie @ D_H en ratje "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Ooops, wist niet dat je zo delicaat was I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: deliwattes? mijn vocabulaire is ook niet wat het hoort te zijn.... "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
FOTOOKES!!!! ik wil fotookes zien..... vooral die van Marcel en mij, zal wel errug mooi zijn |
|
quote: Lieve schat ze staan in het fototopic (dat nu gesloten is) maar goed ik zet ze er wel even bij aangezien niemand meer in het fototopic kijkt "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |