|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
spelen jullie ook eens in het koude noorden ofuuuhhhh Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Afgezien van t vreselijke geluid was t weer een gezellige avond.... Mijn complimenten voor Thijs voor t toch geslaagde avondje (er hadden volgens Thijs een paar mensen van TMT verstek laten gaan!!!) Verder heel veel bekenden gezien, maarja t was haast in m'n eigen stadje... ps, ik geloof dat de bassist aardig in trek is bij de vrouwen!!!! hehehehe |
|
quote: http://www.conquestador.nl/ Tilburg, dacht ik |
|
quote: ik schaam me diep,t zal niet meer gebeuren Maar ondanks t geluid was t een zeer geslaagde avond,heb me goed geamuseerd en zeker voor herhaling vatbaar en wat was t toch warm pffffff verwarming stond gewoon vol open terwijl t al warm genoeg was van al die gekke mensen daar |
|
Was een geslaagde avond ja! Alleen die "geluidsman" is die naam onwaardig.. Wat een pruster, argh, als je oren hebt, gebruik ze dan ook |
|
Zow, dat was wel lekker vet. Paar probleempjes gehad vantevoren (ontbreken geluidsman van de TMT, uitbater waar afspraken mee gemaakt waren was op vakantie, en die had ook alles meegenomen, zodat de kerel die er nu was er geen donder vanaf wist, te weinig microfoons om alles uit te versterken), maar met een paar telefoontjes, wat extra kratten bier en wat improviseren met microfoons alles toch goed opgelost. Stormrider speelde een strakke set, enorm veel enthousiasme van die mannen, en het publiek ging ook lekker uit zijn plaat. Menig hoofdje ging op en neer. En voor mij persoonlijk de juiste afsluiting van mijn verjaardag hehehe. 73 betalende bezoekers, die voor 150man zopen, dus mooi kiet gespeeld, er is dus aangetoond dat er draagkracht is voor metal in Roosendaal. Volgende keer weer dus! In zoals Conrad al zei: De mensen van de TMT hadden nogal verstek laten gaan. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Foto's (met dank aan Iwan) ik+marcel What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
gave fotookes!!!!!!! |
|
quote: Thnx 21 feb in Babylon - Woerden, daar zal ik wel heen gaan denk They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Oh, dan weet ik ineens wie achter de naam Mirandarijntje zit. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Voor de belgen onder ons of de mensen die vanuit eindhoven gezien dicht bij de belgische grens wonen: as zaterdag 21 februari 2004: STORMRIDER en nog een Death metal coverband samen live in JH Den Auwel in Vorst-Laakdal, in Belgie dus. Aanvang: 21:00 uur. wie o wie ??? [Dit bericht is gewijzigd door mcoenen op 17-02-2004 11:22] |
|
yeps, ik ben erbij met een hoopje vrienden, dat gaat leuk worden! De andere band heet Heartwork (en ze spelen wonder-o-wonder een Carcass nr... ) Tot dit weekend! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Cool IG, wordt zekers feest ! |
|
helaas kan ik niet de vrijdag ervoor of erna spelen jjullie toch in bladel? zzz |
|
ZATERDAG 28 Februari in pazzop, Bladel: STORMRIDER + SCAVENGER + Frikandellen eating contest 5 euro entree... |
|
quote: idd, ik ben er 99.9% zeker ook bij I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Damn, heb nog pijn aan mijn nek, wat een feest was dat gisteren zeg Het roeleert gewoon om in belgie te spelen, dat volk ging goed mee !!! |
|
quote: zzz |
|
aanwezig aanstaande zaterdag http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote:Het zat er idd weer knal op! Gewoon en zalig feest, mijn lachspieren doen nog zeer... De plaatselijke pittabar heeft het geweten! haha! Ze beschikten ginder ook nog over een goede lokale DJ, Hail the king of frost and fire! ed: btw iemand moet die mensen van Scavenger zeggen hun naam te veranderen, er was al een Belgische Scavenger, die zelfs een LP uit hadden (Battlefields), op MausoleuM nog aan toe, als ik me nu niet van label vergis. [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 22-02-2004 20:12] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Dat is al lang gezeg.. maar ze geloofden het niet, de arrogante figuren. Achja, Battlefields is ook interessanter dan hun muziek die ook best aardig is. Ik, Wil Schuurman |
|
ik dacht het wel dat ik her hier als eens postte of las. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
as zaterdag: Dus in Bladel Pazzop, wie kan er de meeste frikandellen op ?? (bleeeeeeeeh wordt gegarandeerd kotsen, kan niet anders :S zolang ze maar niet over mijn pedalen of gitaren kotsen ...) En dan ook nog es Scavenger en Stormrider wie o wie ??? |
|
UP !!!! Vanavond dus |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |