|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik als communicatie meteoroloog vind dit een fantastisch idee. |
|
Eerst de search. |
|
cool |
|
quote: I second that. Zijn er geen ZM-ers met MySQL ervaring die met Paul zouden kunnen kortsluiten om een nieuw search-algoritme in elkaar te zetten? |
|
quote:Ik ben redelijk ervaren met databases.. Zal Paul eens een mailtje droppen of ik hem kan helpen.. Verder is het natuurlijk een zeer gay en ontrue idee om het weer aan het ZM-logo te koppelen Mörke |
|
Weer = donder & bliksem = true |
|
Neeee... het logo moet gekoppeld zijn aan 't jaargetijde.. dan kunnen er binnenkort allemaal bloemetjes, plantjes en frisse kleurtjes omheen! Woei! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: |
|
|
|
|
|
|
|
ON TOPIK! Dit slaat nergens op. |
|
ONTO PIK |
|
Weer - SQL koppelingen, dat kan vast wel. Ik denk dat ik maar eens een programmatje ga zoeen dat mijn biercomsumptiesnelheid bijhoudt, en automatisch via alex' bierserviceonline een nieuw kratje bestelt gebaseerd op de selheid van drinken. Windows Logon->Username->Password->beerconsuming Speed->Total Numebr of Persons Consuming Beer Dit slaat nergens op. |
|
Leuk ID, als jenje nou ff iets maakt zodat we die informatie ergens actueel vandaan kunnen halen. |
|
Het is wel een leuk idee inderdaad. Moet ook niet al te moeilijk zijn met al die weersites. Maar er zijn dingen met meer prioriteit (waaronder de search). |
|
Ah zeer handig, dan hoef ik iig niet meer het gordijn opzij te schuiven 's ochtends om te kijken wat voor weer het is! briljant! |
|
quote:We hebben altijd nog de todolist (zie fp) |
|
Vandaag: |
|
haha, best een gaaf idee inderdaad... alleen ben ik het wel met MB eens: eigen search eerst!! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Een waardeloos idee. Als ik benieuwd ben naar het weer dan kijk ik of uit het raam of naar het weersbericht. Logo's zijn er niet voor dit soort dingen. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Logo-nazi |
|
quote: LAMZAK The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Misschien ook een ideetje: bepaalde topics sticky maken, zoals het introduceer jezelf topic, en mensen die zich aangemeld hebben maar totaal niet actief zijn eens in de zoveel tijd een mailtje sturen die binnen 2 maand beantwoord moet worden want anders wordt de account gedelete. Ik roep maar wat. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Je hebt toch geen last van mensen die nooit wat posten? Waarom dan automatisch laten deleten? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Administration | Volgende pagina |