|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
yeah, idd ? misschien als we samen heel hard gaan roepen? |
|
heiden schijnt verhuisd te zijn, en wacht op een internetaansluiting. zei dwaallicht ergens. Oud Vuil. |
|
okay elessar is naar zweden denk ik ? |
|
Vargen heeft het erg druk met z'n werk, zijn vriendin (Amarantha) en zijn nieuwe wereldse hobby: Warhammer Fantasy. (Heersch.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik mis ze niet... No meat is sweater |
|
quote: goh, wat speeltie |
|
quote: ik moet er wel eens om huilen Trieste gast |
|
quote:Ik meen dat ie Slaanesh gaat doen. (tegen/met mijn groep, iig voor een Chaos God. Geen Khorne.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
gay |
|
misschien zijn wel allemaal massaal van een gebouw gesprongen: "Ik kan mijn leven niet meer aan! ZM wordt me te zwaar!" |
|
Hé ja, zouden we het eigenlijk weten als er iemand dood was? |
|
quote: valt alleen op als 1 van de volgende overlijden: Jenje Dwaallicht Slechtheid rajackar Vargen666 Shadow_Smile Kramy Snaack Greycloak |
|
quote: waarschijnlijk. behalve Kramy, want die kent niemand |
|
quote: wie is dat? |
|
ik mis Heiden wel |
|
quote:Vargen en Elessar niet? |
|
ach die komen wel terug |
|
Elessar is aan het verhuizen,die komt binnenkort terug Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Zo lezen zijn er nog al heel wat mensen die wachten op een internet aansluiting.. zelfs in China kan je het nog sneller regelen... |
|
quote: Dat zal er maar net aan liggen of iemand ook nog contact met hem heeft IRL.. Ik heb het ooit meegemaakt op een gamesforum. Iemand kwam daar echt elke dag en ineens helemaal niet meer.. Na een paar weken vonden we het allemaal wel vreemd dat hij niks meer van zich had laten horen en hebben we met z'n allen een soort van zoekactie ingesteld.. Toen we z'n echte naam achterhaald hadden, kwamen we er uiteindelijk achter, door een hoop na te vragen, dat hij was omgekomen in een autoongeluk.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Zoiets heb ik ook meegemaakt op een chatbox, alleen die gozer had zichzelf opgehangen. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: what's with the bullshit ? |
|
quote: Kids' talkin' ... |
|
quote: Klopt, dat was het laatste bericht wat ik van Heiden vernomen heb via ICQ. |
|
Dat heeft-ie hier ook talloze malen gepost trouwens... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |