|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: WARRRRZOOOOOOONNNEEEEEEEEEEEE (Een maRRRRRs zit veel lekkerder als M&M's hoor ) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: pas maar op jij, de dingen die ik over heb voor mijn medemens Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Oh,.. Over Hans Teeuwen gesproken.. Heb op internet gezocht naar kaartjes (omdat alles al zo'n beetje uitverkocht is) Daar wordt een mens ook niet vrolijk van.. Die dingen worden voor woekerprijzen verkocht man.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ja altijd toch omdat er genoeg zijn die dat soort bedragen er voor willen neerleggen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ja inderdaad.. Ik baal me nu rot dat ik niet eerder kaartjes heb gehaald.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Hmmm...geen mods meer wakker zo te zien... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: ! wat leuk dat je er nog bent!!!! (zo goed?) |
|
quote: ja dat scheelt wel iets Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Weet iemand waar Lain is? Ik heb em al een tijdje niet meer gezien ... ook niet op msn ... |
|
quote: Als ik het me goed herinner, had hij aangekondigd een tijd niet online te zijn (maar ik weet niet precies waarom...). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
hmpf mooi is dat ... |
|
Na meer dan 2 jaar hier rondhangen heb ik het eigenlijk wel gezien. Het beste mensen! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
|
|
doei tot morgen |
|
ik mis het kibbelen met Saphire Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Mis ik iemand? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: idd, she'll be back I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Even geduld hebben.. de nieuwe medicijnen hebben een paar dagen nodig om in te werken... dan is ze wel weer terug. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
D'r is ook werkelijk geen hond die mij hier mist hé? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:Wie ben jij? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: 'k Heb ook al gedacht van het hier af te bollen,maar 't is hier zooooooooooooooooooo fijn,eh Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Ik ben de eikel die nu maar eens in de tweehonderd jaar langskomt. Neh, 't scheelt dat ik nu op school zit dus nu heb ik even tijd, ben doorgaans druk, druk, druk. ...zoveel te doen, zo weinig tijd. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: ik weet ook wanneer maar hou ik even voor mezelf. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Druk met tattoo |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |