|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Waar hangt surrealm de laatste tijd uit? Waar issie gebleven? |
|
quote: Lain net nog op msn gezien....Wel 5 minuten.. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Lain is er nog gelukkig |
|
quote: Ja ik ook Subtiel kamerolifantje |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: die zit nooit zo vaak op zm, die heeft zijn eigen forum, daar kun je beter even kijken |
|
ik heb chelman al heel lang niet gezien Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
toch zeker 2 minuten ... |
|
Chelman?!?! Wat is dat voor een mongoloïde kutnick? Onwijze teringlijer moet het zijn lijkt me. |
|
quote: oke wat is je andere usernaam, en had je niet nog opvallender kunnen zijn? |
|
quote: Sterf, homo! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: pak hem Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Volgens mij heeft Chelman zo weer een ban aan zijn broek hangen... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
IkSlaMietjes |
|
quote: hier Bruce Banner |
|
quote: ha ha grappig. Feit blijft dat ik hier toch al minder was [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 13-01-2004 19:44] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Hoe kan dat? Heb je ineens een leven gekregen? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik ga dit topic niet doorspitten maar waar blijft Heiden ineens weer? |
|
quote: |
|
quote: Is idd een beetje raar. Hij zei juist een maand geleden of zo dat hij nu thuis ADSL had en dat hij juist meer zou komen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Oeh... Dat moet je denk ik niet hardop uitspreken... Als ik denk te weten wat je bedoelt... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ik ben er nog hoor Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: misschien bedoelde hij een heel ander soort komen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |