|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ah! had je mijn pakketje nog gehad? |
|
quote: OOPS LAI LAI HEI |
|
Waar is Greycloak eigenlijk gebleven? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: nou je t zegt... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
die zie ik wel altijd in de vera. dus hij leeft nog wel. |
|
Dan zal 'ie ook wel zijn strot vol hebben van ZM, zoals zoveel mensen die hier niet meer posten. Jammer. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
volgens mij werd hij een beetje weggepest als ik het mij goed herinner |
|
quote: Serieus? Het was toch een gerespecteerde forummer? Mijn geheugen laat me weer eens in de steek. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ik geloof dat ze hem een slijmerige meidenversierder vonden. Anders moet je maarreens oude topics teruglezen. |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik zeg al niets meer. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Een paar ZM-ers werden een beetje moe van zijn geslijm met de vriendinnen van die ZM-ers. |
|
is mijn geheugen toch minder slecht dan ik dacht. |
|
Ben je toch slimmer als men dacht! |
|
En ik verstrooider als ik dacht. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
dat is niet zo moeilijk |
|
Grijskapje post zo nu en dan nog wel eens wat, hoor. Niet heel erg intensief, maar toch. Touché, pussycat! |
|
Greycloak heb ik onlangs inderdaad nog langs zien komen op ZM. Mensen die ik daarentegen al lang niet meer heb zien posten: Blubber, Suzanne, Amy, Mad Maikie,... En wat betekent die revival van oude nicks? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Waar is Strotgrunt eigenlijk? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Geheugensteuntje: (laatste post waarna Greycloak niet meer reageerde: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=727549&page=2 http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=727549&page=3 quote: -------------------------------------------------------------------------------- Op 7 mei 2003 21:32 schreef Greycloak het volgende: Mja, maar dat ziet SnaacK waarschijnlijk niet, plus dattie blijkbaar nooit reacties van ont-zet-tend veel anderen leest in dat fototopic, wat ik haast systematisch mijd. -------------------------------------------------------------------------------- Waar doel je op? Dat "anderen" in het fototopic elkaar complimenteren? Dus? quote: -------------------------------------------------------------------------------- Daarom zie ik het als een groot compliment, dat hij nu juist dit wondere verschijnsel louter bij mij waarneemt! -------------------------------------------------------------------------------- Yeah fucking right.. Je bent gewoon een zielige wanhopige single die half Nederland en Vlaanderen afrijdt in de hoop iemand tegen te komen die je wél een aantrekkelijke jongen vind. En ZM vind jij schijnbaar hét middel om te proberen een "partner te scoren". Als je eens een keer na lang aandringen een date hebt met een meid vergroot jij dat meteen buiten proporties uit wat jouw stumperigheid alleen maar onderstreept. quote: -------------------------------------------------------------------------------- Ik heersch schijnbaar! -------------------------------------------------------------------------------- Ja hoor, in je woonkamer als je je achter je PC zit te rukken. quote: -------------------------------------------------------------------------------- Op 7 mei 2003 21:41 schreef Greycloak het volgende: Nee, ik ben alleen irl nét ff anders dan op het forum. -------------------------------------------------------------------------------- Een blaaskaak ja, met grote en gore praatjes [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-11-2003 5:19] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Haha! Groot compliment! I'll try to live up to that! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Die greycloak gast is irl zowaar nog irritanter en contact-gestoord dan je louter via ZM zou vermoeden. Ongevraagd aanschuiven bij andermans BBQ en de eerste stukken vlees opeisen, supersonisch verschransen om meer te krijgen en de flessen ketchup, mayo e.d. zowat leegpletten. Fuck off! |
|
quote: |
|
quote: hmm je omschrijft hem zeer correct irritant en contactgestoord |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |