|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dát bedoel ik! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Niets mis met flamen.. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Jouw mening daarover is wel duidelijk ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Maarja, 't is ook wel 's leuk om 't gezellig te houden, toch? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Nee, godverdomme! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Hou je kop godverdomme! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik ga wel slapen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Nee,sorry.. Dat klinkt toch wel heel vreemd.. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Wat klinkt vreemd, het gezellig houden? Voor jou misschien... Maarja, we zijn nu toch 'gezellig' aan het kletsen? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ja opzich.. Ben dan ook nog geen fotos van jou in ondergoed tegengekomen hier. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Van m'n leven niet!!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Gaaf! We zijn in de minderheid hier volgens mij De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
mja, ik snap het niet zo. mijn erste ondertitel was onzin-narrator, wat zoiets als onzin verteller betekent. daarom ben ik eind 2001 hier op zm opgedoken, om lekker onzinnig te ouwehoeren.(behalve in metal-topics, als het ff kan), maar dat lukt me nog steeds aardig. het is jammer dat sommige oudere mensen minder posten, maar ook dat sommige jongere meer posten. en andersom en daar ga ik alweer. maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit, ik vermaak me altijd wel op dit forum. Oud Vuil. |
|
quote: Nah, volgens mij was 't 'n bikini trouwens... Maar goed, ieder z'n eigen zal ik maar zeggen... Maar ik? NOOIT! Wat een discussie trouwens laatst... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Dit topic gaat over waar de ZM'ers gebleven zijn en is niet bedoeld om te slowchatten, dat doe je maar in het lultopic. Dus: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Spreek u in het lultopic dan maar? De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Sorry!!!!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 24-09-2003 12:42] |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 24-09-2003 12:43] De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: ik zit hier nu al bijna twee jaar geloof ik, maar omdat ik tot voor kort geen internet thuis had zat ik niet zo heel vaak op dit forum. het gaat mij niet om gezelligheid, maar wel om de inhoud van bepaalde topics. als je naar het Symphony X topic gaat wil je niet al dat zinloze gelul lezen over dingen die helemaal niet over die band gaan. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Waar de neuk is Mithrandir heen? |
|
Iemand HgarrothwulfF nog gespot? Ik krijg nog wat van hem... [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 27-09-2003 21:04] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |