|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Maar jou missen we toch niet. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: oki dan ga ik weer; ff roleplayen mzzl Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Kijk dat jij alleen pr0n downloadt wil niet zeggen dat wij het allemaal doen! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
En ik dan?? Die post negeer je?? "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: nee, nee... |
|
quote: "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
a sdsaifajdhfgklghdfjg Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: Ja die sdsaifajdhfgklghdfjg was een gave! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: HEY! Nog zo'n blast from the past! |
|
Waar is Claw? Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: die heet '' KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
en Jfrost |
|
quote: die is ook al vervallen KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Binnen 2 seconden op elke post reply-en Chelman. Je bent zojuist sneu-er dan Phantom Lord geworden. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Hey! FREEZE |
|
quote: geen idee.ik denk dat er wel mensen zijn die jou missen. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
|
|
quote: WB, Vertel wie dan? Op msn ofzo On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Zal idd dingen als msn enzo weer 'ns aanzetten..had ff genoeg van de pc Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Aha... Ik heb ook wel eens geen zin in met 10 mensen chatten, dan ga ik op afwezig staan (soms ben ik ook echt weg... ) of blokken voor een bepaalde tijd kan ook. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik heb het even gehad hier, gasten die in hun broek lopen te poepen voor me als ik naast ze sta, maar hier wat gevaarlijk lopen te praten tegen me.... Ik kom wel weer terug waarschijnlijk maar heb het even gehad met iedereen. Ik ben ook niet naar Nuclear Winter gegaan, waarschijnlijk erg goed voor de mensen die mij bedreigen, want we waren van plan om te komen en als je mijn goede vrienden leert kennen is het te laat voor je. Ik kom wel weer terug, weet nog niet wanneer. Ik schijt momenteel op al die grote bek internet sukkels. Fok niet met me. Jullie zijn te min om mijn reet mee af te vegen! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Maar Heiden, jij bent toch ook wel erg gevaarlijk en een beetje eng ZM fest biertje happen? |
|
quote: Kan het mij voorstellen. Al die internet-warriors overal. Je kan me de bout hachelen! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |