|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Fuck zeg wat een frustraties allemaal: ik heb dit al eens aangehaald: in plaats van te zeiken van "hoe erg" en "vroeger was alles beter",...doe er godverdomme wat aan : het niveau bepaal je godverdomme zelf. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Wat ik denk dat het gesprekstof gewoon op is. Of het extreme van het veelvuldige posten. Ik vind echter dat de newbe's niet echt veel bijdragen. |
|
ZM is op, dood. misschien dat ik af en toe nog iets kom posten. |
|
Post ook een heel stuk minder als voorheen, waar het aan ligt weet ik niet precies. kijk wel ff iedere dag, maar neem vaak niet eens meer de moeite om wat te posten. Mis de "gezelligheid" en de inhoudelijk veel betere oudere topics van vroeger. Ik wordt echt oud denk ik. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ik denk dat die "Gezelligheid" vooral kwam door de kleinere groep bezoekers van dit forum. Iedereen kende iedereen wel een beetje, en ging (relatief) vriendelijk en respectvol met elkaar om. Maar dat lijkt mij meer een teekransje, wat je nu hebt is een grote groep mensen die over vanalles lullen en het vaak niet met elkaar eens zijn. Vind ik persoonlijk veel meer op een discussieforum lijken. Het is alleen even wennen aan de manier waarom sommige mensen met compleet gebrek aan respect met elkaar omgaan. Zoals bijv. ene Mörke die vooral lomp post om reacties van anderen uit te lokken. Zenial |
|
quote: Welnee je bent niet oud, de rest is gewoon belachelijk jong bla...bla...bla... |
|
quote: Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: , don't leave us this way Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik vraag me af wat mensen nou eigenlijk verwachten van zo'n forum. Al dat gezeik over dat het maar kut is en zo. Veel meer dan een beetje lullen en af en toe een discussie is het toch ook niet? Ik weet echt niet wat voor hoge verwachtingen die lui die met veel bombarie weggaan allemaal hebben. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Vergane glorie, meid.. |
|
quote:Ach onzin! Geloof er helemaal niks van. Het zijn volgens mij over het algemeen niet eens de 'oude' mensen die hier verdwijnen. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Ik kan wel zeggen dat het hier ooit leuker was. Het is op ZM gewoon veranderd. Alles is veel anoniemer geworden, veel minder gezellig, veel meer geflame en crap. De meesten die nu vertrekken (of allang zijn vertrokken) vinden het tegenwoordig saai hier, en ik kan ze geen ongelijk geven. Ik heb hier ook veel meer gepost dan ik nu doe. Dit is van lang (ik weet niet hoe ik dit anders uit moet drukken) voor 'jouw' tijd, - en ook gedeeltelijk voor mijn tijd hier - je hebt dat niet meegemaakt. Voor jou is er dus ook weinig veranderd [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 23-09-2003 21:31] |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ik pretendeer ook niet dat ik die zogenaamde verandering heb meegemaakt. Ik heb gewoon het idee dat maar een klein gedeelte om die reden nu weg is. Er zijn een hoop mensen die die tijd ook niet hebben meegemaakt, maar toch zitten de zeiken over hoe het er hier aan toegaat. Ik vind het gewoon maar gezeur. Vind je er niks aan, ga dan weg en bespaar me dat overdreven zeikerige gedoe over hoe kut het hier wel niet is. Wat verwacht je? Een gezellig vriendengroepje? Dat vind ik gewoon zielig, als je daarvoor op een forum komt. En met dat geflame valt het best wel mee, vind ik. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Ik ben hier al sinds sept. 2001 geloof ik en vindt het hier niet echt veranderd. Mensen gaan en mensen komen, zolang ze metal apprecieren heb ik het naar m'n zin! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Het zijn toch vooral mensen die hier al wat langer rondhangen. Natuurlijk zijn er ook mensen die hier minder lang zitten en het hier niet leuk vinden, maar dat is niet meer dan logisch. Die zeuren alleen dan waarschijnlijk niet over 'dat het hier vroeger leuker was,' nee, die vinden er gewoon niks meer aan. Kan ook, toch? En ik ben het met je eens dat niet iedereen hier elk puntje hoeft te gaan zeiken, daarvoor kan eventueel een moderator worden aangesproken. Maar dat begrijpen veel mensen niet, geloof ik. |
|
quote:Dat wilde ik horen! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Ik ben nooit enorm aktief geweest, maar dat komt omdat het niet meevalt om iedereen snel te leren kennen op een forum, en andersom: Het feit dat de 'oudere garde' van een forum nooit veel interesse toont in nieuwelingen die toch graag mee willen doen maar simpelweg niet veel reakties krijgen, draagt niet echt bij aan de ontwikkeling van een forum (een forum zal toch een beetje moeten groeien, hiermee wil ik niet zeggen dat er 1000en aktief moeten zijn. Beetje overzicht houdt het ook leuk). Het interessante gaat er op den duur wel af, en alleen de nieuwelingen die meteen een grote scheur opentrekken zullen sneller een reaktie krijgen, wat op zijn beurt de 'gezelligheid' weer een beetje naar beneden haalt. Dat lijkt hier wel gaande te zijn. |
|
quote: Volgens mij valt het wel mee met wat jij zegt, want ik zie redelijk wat newbies goed meedoen in discussies. Misschien niet 100% naar wens van elke (oudere) forumgebruiker, maar dat is ook niet mogelijk. Daarbij moet je je ook bedenken dat iedereen ooit zo'n teringn00b is geweest, en dat niet iedereen meteen begrijpt hoe het forum werkt. De Help legt wel wat uit, maar ook niet alles, dus is altijd even wennen, zeker voor iemand die nog nooit aan een forum heeft deelgenomen. Helaas zijn enkele forumleden met deze nieuwkomelingen wel wat minder geduldig. En dat is jammer. Anyway, deze discussie hoort hier niet meer thuis, dus als iemand wil reageren lijkt het me het beste dat dat in een ander topic gebeurt. [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 23-09-2003 22:50] |
|
quote: School is weer begonnen? cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Ik heb het over het algemeen nog steeds dik naar m'n zin hier! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Vind 't af en toe best gezellig, maar 't lijkt erop alsof dit forum er steeds meer is om lekker op iedereen te zeiken en lekker te flamen... Bah! ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |