|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik heb xneggiex al een tijdje niet gezien... |
|
quote:idd ook niet op msn |
|
Die is idd al tijdje afwezig .. Hij zou toch niet een leven gekregen heb he .. |
|
Of hij heeft een pilsje gedronken en ligt nog plat. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
wie heeft er Heiden lopen pesten? |
|
quote: Jammer, maar begrijpelijk I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Heej Heiden Blijf je ook van msn weg? Welke idioten lopen hem te bedreigen? [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 15-01-2004 18:30] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Brothers everywhere raise your hands into the air We're warriors, warriors of the world Like thunder from the sky sworn to fight and die We're warriors, warriors of the world Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: ik! hahaha quote: nee hehe, Jenje heeft gelijk on this one |
|
quote: Bedreigen? Hier op ZM of elders op het net? Touché, pussycat! |
|
quote: Hoezo heeft ie dit keer geen blauwtje gelopen na ja hij mag toch geen sex lol, dus heb je dan een leven..... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Hhhmmmmmm... Dit is een levensbedreiging? Lijkt me eerder op een gefrustreerde post de dag na het incident terwijl mijn knie nog flink naar de kanker was van die schop. Werd een beetje overdreven op gereageerd... [Dit bericht is gewijzigd door trol op 16-01-2004 1:05] |
|
quote: uhm.. wattuh? |
|
Dat neggie een leven had gekregen. Laatst was hij hier ook en had ie een blauwtje gelopen dus, misschien dat ie nou geen blauwtje heeft gelopen maar aangezien hij straight edge is geen sex dus, heb je dan wel een leven dat bedoelde ik...proost SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: uhm, maar hoe in de hell kom je bij 'straight edge is geen sex' ? dat is namelijk niet eens zo. |
|
quote: Is mij ooit verteld door straight edgers blijkbaar nepstraight edgers. Sorry SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
hahaha oh god! anyway, de'r is hier wel een SxE topic, staat wel genoeg info in, mocht je het nu echt willen weten |
|
Waar zijn de volgende lui eigenlijk gebleven: Lady Rose? Amarantha? Vargen? Wladimir? RdP? Lord Morgoth? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:lord morgoth volgens mij nog tijdje geledin in muzikanten bank gezien ?? Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
ik ben er nog steeds hoor Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: ik toevallig ook but who cares? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: LR en LM hebben geen zin meer in ZM |
|
Wlad heb ik idd al lang niet gezien ook niet op msn.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |