![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Die heeft het druk met werk (dat-ie haat) en volgens mij vindt-ie het hier verder ook niet super boeiend of zo. ![]() |
|
quote: Valt te begrijpen cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
quote: Je moet het zelf boeiend maken vind ik. Trouwens waar hangt ZwaarMetaal uit? ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Ben ik met je eens... Die ZwaarMetaal ligt waarschijnlijk ergens dronken in de goot? Geen idee... Die was echt bijzonder vermakelijk bezig op het ZM fest, BTW. ![]() |
|
quote: Op MSN cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
quote: Verdomme, jammer dat ik het ZM-fest niet heb bijgewoond! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Ik ben ook al een tijd niet op ZM geweest (niet dat ik een tru-ZM'mer ben) Werk/vakantie enz enz ![]() |
|
tot ik ADSL heb (3-4 weken) zal ik hier iig 's avonds stukken minder zijn.. is vandaag aangevraagd.. (Demon 2048/512 abo ![]() fuck dat grafbroertje van me, mijn kebelmodem mollen en teruggeven terwijl ik het abo nog wel moet dokken ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ik lees meer dan ik post.. ![]() |
|
quote: met dank aan? ![]() |
|
Dargull idd..die heb ik volgens mij 2 maanden geleden voor het laatst op MSN gezien Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Metaalslet? Touché, pussycat! ![]() |
|
Idd, waar is Dargull? Bezig met het opzetten van een SP-afdeling in Tietjerksteradeel? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: VARGEN !!!!! ![]() ![]() ![]() idd jammer dat hij al een tijd niet op ZM is geweest ![]() Wiegen Meister ! ![]() |
|
quote: ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Rianne (moet nog ZM'er worden ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Vargen666 is vrij actief op het Games Workshop.nl forum (waar hij belooft heeft zich wel te gredragen ![]() ![]() NP: Halford - Cyber World For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. ![]() |
|
quote: Grijns ![]() Eh nee, niet precies, maar ik heb het nogal druk gehad het laatste (half)jaar en eh, ja er is hier in goes een SP-afdeling in oprichting ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 17-07-2003 15:24] ![]() |
|
Blij je weer te zien! Heb je die leipe blousen al weggegooid? ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
quote: Nee m'n uberheerschende houthakkers vesten blijven ![]() (maar ik ben op dit moment in pak gehuld) ![]() |
|
quote: die vreselijke dingen! ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
quote: Niks mis met die dingen, ik heb ze zelf ook ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Rianne is nu dus Lalaith ![]() voor de geinteresseerden: Lalaith: ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: GHULLIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() Wiegen Meister ! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |