|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Die heeft het druk met werk (dat-ie haat) en volgens mij vindt-ie het hier verder ook niet super boeiend of zo. |
|
quote: Valt te begrijpen cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Je moet het zelf boeiend maken vind ik. Trouwens waar hangt ZwaarMetaal uit? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ben ik met je eens... Die ZwaarMetaal ligt waarschijnlijk ergens dronken in de goot? Geen idee... Die was echt bijzonder vermakelijk bezig op het ZM fest, BTW. |
|
quote: Op MSN cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Verdomme, jammer dat ik het ZM-fest niet heb bijgewoond! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik ben ook al een tijd niet op ZM geweest (niet dat ik een tru-ZM'mer ben) Werk/vakantie enz enz |
|
tot ik ADSL heb (3-4 weken) zal ik hier iig 's avonds stukken minder zijn.. is vandaag aangevraagd.. (Demon 2048/512 abo ) fuck dat grafbroertje van me, mijn kebelmodem mollen en teruggeven terwijl ik het abo nog wel moet dokken |
|
quote: ik lees meer dan ik post.. |
|
quote: met dank aan? |
|
Dargull idd..die heb ik volgens mij 2 maanden geleden voor het laatst op MSN gezien Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Metaalslet? Touché, pussycat! |
|
Idd, waar is Dargull? Bezig met het opzetten van een SP-afdeling in Tietjerksteradeel? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: VARGEN !!!!! idd jammer dat hij al een tijd niet op ZM is geweest Wiegen Meister ! |
|
quote: Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Rianne (moet nog ZM'er worden ), waar zijt ge? Bruce Banner |
|
Vargen666 is vrij actief op het Games Workshop.nl forum (waar hij belooft heeft zich wel te gredragen ), en ja, hij speelt Slaanesh, veel beter dan Khorne (afgezaagd) of Tzeentch (suf), Slaanesh heerscht gewoon (van de chaos goden dan), Chains & Leather! NP: Halford - Cyber World For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: Grijns Eh nee, niet precies, maar ik heb het nogal druk gehad het laatste (half)jaar en eh, ja er is hier in goes een SP-afdeling in oprichting [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 17-07-2003 15:24] |
|
Blij je weer te zien! Heb je die leipe blousen al weggegooid? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Nee m'n uberheerschende houthakkers vesten blijven (maar ik ben op dit moment in pak gehuld) |
|
quote: die vreselijke dingen! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Niks mis met die dingen, ik heb ze zelf ook Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Rianne is nu dus Lalaith voor de geinteresseerden: Lalaith: Bruce Banner |
|
quote: GHULLIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wiegen Meister ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |