|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Goed om te horen [/ongerust] |
|
quote:Beli! |
|
quote: Yep, the one and only, eindelijk blijft de modem hier , heeft lang genoeg geduurt, maar ik zal wel minder lang 's nachts erop zitten dan ik vorig jaar deed toen ik werkte, maar ik zal wel weer een regelmatige bezoeker zijn en dus ook moderator Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: welkom terug kerel *guinness* Bruce Banner |
|
quote: Daar ben je dan Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Dank je Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: HOERA!!!! O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
argh |
|
quote: argh? ben je niet blij dat beli terug is? O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
Wees Blij, of STERF!!!! |
|
hmm.. Wladimir is er al lang niet meer geweest, laatst wel op msn gespot |
|
quote:Kgrrruwkuwkgrrrrggggg Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: ARRGHHH!! het wordt steeds erger |
|
quote: :p het komt goed aerodis... O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: HEEEEEEEEEEY Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: wat komt goed? |
|
quote: ik weet niet? jij doet alsof je ergens moeite mee hebt, daarom zeg ik dat het wel weer goed komt O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: Da's mooi om te horen. En Beli Mawr is ook weer gesignaleerd. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ik was er weer Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: And are we all happy to know that... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: me too Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Let's meet up sometime! Welke festivals ga je doen dit jaar? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: uhr; Wacken,Waldrock, Normandie 60 jaar oeh eenuh 27 maart optreden natuurlijk hier in Schoonhoven Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |