|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: leuk forum |
|
quote: |
|
Komt 'ie niet uit Rotterdam ofzo? Rotterdam - in Rotterdam zijn afgelopen donderdag de resten van een man tussen de 30 en 40 gevonden. De politie startte een onderzoek na klachten over stankoverlast van omwonenden. In de woning liepen 12 varanen vrij rond. De politie vermoed dat de man is opgegeten door zijn varanen omdat er na een grondig onderzoek geen sporen van een misdrijf zijn gevonden. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Neh, in dat geval zouden er ook resten gevonden moeten zijn van zijn vrouw en kind. Of niet natuurlijk, afhankelijk van hoe grondig die beesten te werk gaan. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Eh, ik dacht dat alleen zijn zoontje wel eens langs kwam en dat Varanus gescheden was ofzo? Maar ja, zoals Jezus zou zeggen; pin me er niet op vast. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Zou wel ziek zijn Hehe, hij woonde dus in Grouw, Friesland, hehe [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 17-03-2004 20:51] |
|
quote: Okelidokeli. Mijn geheugen is niet meer wat het geweest is. Hoe gaat het trouwens met jou, Willem? Jij post ook niet veel meer. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Wel ok hoor (stront verkouden, alhoewel ik alweer ik weer aan de beterende hand ben, krijg alweer zin in bier ), kom de laatste tijd niet zo heel vaak meer op zm, dus klopt wel dat ik niet zo vaak meer post. Met jou ook alles goed neem ik aan? Ben je er trouwens in Bladel bij in april (4e geloof ik) krijg je een biertje |
|
ik was er weer Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Het zit er dik in dat ik naar Demoncy kom kijken. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
waar ben ik? |
|
quote: Das mooi, wordt dus weer een nacht (of middag) van de onheilige alcoholocaust |
|
quote: Jawohl! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
De zm mottenballen bak ,waar zijn G. Errorx Arachnia Necromantica WickedKimmie en Bazzio gebleven? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: WickedKimmie >> bekeerd tot alles behalve metal |
|
quote: Is ze christen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: trance |
|
quote: Smaak verandert...niks mis mee. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Necro post al heeeeel lang nog maar zelden in op zm en laat de laatste tijd zowiezo weinig van zich horen. Snagger en ik hebben er ook nog maar weinig tot geen contact mee. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Zij komt heel af+toe nog even online kijken, maar heeft geloof ik ook wel wat beters te doen Zenial |
|
quote: quote: wicked ! In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Deze gaat zo dicht. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Slotje! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |