|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Als dat zo is is wel opeens uit het niets erg ''true'' geworden. *ahum*GAY!!!*ahum* Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Is dat die model marieke met haar portretrecht en zo? Zo ja...ik mis haar niet echt... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ik ben er nog steeds, iemand mijn zus al gezien uit Oost Duitsland?..er waren foto's gepost hoorde ik Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:ja |
|
quote: Ze is af+toe nog wel online Zenial |
|
quote: Het erge is dat die foto me nog een biertje gekost heeft ook... Ben jij toevallig vrijdag nog bij Hate Eternal en zo in de Baroeg? Kun je je biertje gelijk innen. Vin'k wel zo sportief... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ik ben er ook nog hoor, ook al negeren jullie me als de pest bastards! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: *ignores invictis* ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: gheghe nee helaas niet , vrijdag altijd oefenen met de band, ah joh biertje komt vanzelf wel eens een keer goed Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: uhrm Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Maar je komt sowieso wel eens in de Baroeg? Ik heb namelijk eigenlijk geen flauw idee waar je woont... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ver weg.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: HIj woont om de hoek bij Jamai KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Jamai! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: *zucht* *BURN BITCH* ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Gelukkig kan ik zeggen dat ik geen flauw idee heb waar die dan weer woont... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ver weg... waarvandaan gerekend? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: (Jamai ) ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Step right up Walk on in KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Bij mij vandaan.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Jim is veeeeeel geiler Hij heeft tenminste een maRRRRRRs ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: begin je nou weer? was je broek al opgedroogd van die lachsessie vandaag om mijn zus? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: valt reuze mee Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |