|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik ook niet Je moeder. |
|
quote:idd Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Skûtsjesielen! |
|
Het is jullie waarschijnlijk al opgevallen dat ik de laatste tijd nooit meer op ZM of MSN zit, wel hier komt de reden: na een fikse ruzie met mijn broer, vorige week dinsdag, heeft ie mijn modem en videokaart van mijn pc meegenomen. Zodus kan ik amper (in feite niet meer) op mijn pc tot ie die zaken teruggeeft. Ik vind het zelf ook zwaar klote. Hopelijk kan ik zo snel mogelijk terug op mijn pc thuis. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
goed goed, ik post het ook even hier: Jezus Beli, hou die kin omhoog en laat je niet kennen! Sterkte met het thuisfront en doe rustig aan! (en neem een op mijn kosten!) |
|
Hopelijk kom je hier snel weer terug, veel sterkte in ieder geval! |
|
Wladimir heb ik eigenlijk al een goede twee maanden hier niet gezien en ook niet op MSN... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nu je het zegt... Voelde me al zo weinig beledigd, nu weet ik waardoor het komt. |
|
Ik kom wlad idd ook nooit meer tegen op msn Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Of Mörke. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: die is gebanned KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Midnight... |
|
quote:Ik weet, maar toch ik mis. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:*denkt aan bikini foto's* |
|
JFrost Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: is dat niet " " |
|
quote:jep! " |
|
quote:Die had geen zin meer in gezeik en is haar heil ergens anders gaan zoeken. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: ik vind het spijtig dat ze er niet meer is op ZM Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ze had toch alleen mot met morke, en die is gebanned... |
|
metalgirl ophelia.. |
|
quote: die ging toch hard bezig met school? |
|
Ik ben er nog!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |