|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
He Heiden... Laat toch gewoon. Ik ken hem niet, en ga dusch niet oordelen, maar sommige mensen zijn het niet waard. Laat dusch maar. Alles verder wel ok? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Yep, voor de rest gaat het goed. En met jou? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Heiden dude!! Blij dat je er weer bent.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Heid0n! Heel mooi dat het verder WEL goed met je gaat! |
|
Ik zag dat een of andere homo Decipher laatst weer aan het posten was... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Wat je wilt kerel... Ik ga hier niet eens meer op in. Als jij wilt doorflippen over een onzinnige post van mij waarvan jij suggereerd dat het een bedreiging is vind ik dat best. Ook suggereer je dat ik een grote bek heb, maar de inhoud van jouw posts zijn toch iets bedreigender van aard dan mijn ENIGE post ter attentie van jou. Beetje opgeblazen allemaal... |
|
IS LinkNL nog wel eens aanwezig??? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: als er geen provocatie aan vooraf ging en dit dus spontaan gebeurde dan is dit wel enorm triest!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
En als ik het goed begrijp had je last van je knie na die schop in je rug? Best vaag zeg maar... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Vargen666 en Amarantha hebben een leven gekregen zogezegd; Vargen is min of meer verhuisd naar het Warhammer.nl forum. Daar zie ie nu net zoveel op als vroeger op ZM. Maar het gaat goed met ze enzo. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Da's idd erg vaag jah The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Misschien is-ie profvoetballer? Die hebben daar allemaal last van... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Met in mijn rug geschopt bedoelde ik van achteren geschopt... Voor de duidelijkheid van achteren in mijn knieholte dus, om homo-erotische praat te voorkomen. En voorzover ik weet kan er geen reden zijn geweest waarom Heiden dacht dat ik hem provoceerde. Behalve dat ik deelnam aan de moshpit. Het antwoord hierop had ik graag willen vragen in Gouda. Wat een drama om een idioot voorval... |
|
Ik ga vandaag verhuizen, en ik verwacht niet dat ik daar ooit internetaansluiting zal hebben.. Dus, gegroet ZM! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ooit is een lange tijd. Dag mislyd! Het was plezierig met je gesproken te hebben . |
|
quote: To where will you wander then? Vaarwel. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Dan veel succes verder met alles. Jammer dat je niet meer komt.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote:Had jij nou al een nieuwe woning?? "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote:Yep, ik woon weer in Groningen. Bij de gitarist van Vortex in, tevens goeie vriend. Die had ruimte zat dus daar bezit ik nu de bovenverdieping.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote:Ah mooi zo! Klinkt goed! Werd ook wel tijd, he! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote:Ja, idd...ik heb nog een maand boven het Leger Des Heils in Hoogezand gewoond, maar ik werd helemaal gestoord van al die reli's You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote:Oeh, daar zou ik ook echt niet tegen kunnen. Heb zelf ooit in een studentenhuis gewoond met een zeer religieuze jongen... Moest ik naar de mooie liederen e.d. luisteren die hij samen met zijn Ichtus groepje zong... Kon het dan niet laten ff kei hard wat Death Metal op te zetten! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Maareh...waar blijven jou foto's? |
|
Ja, ik kan dat soort mensen niet serieus nemen. Da's misschien ook wel weer een beetje overdreven, maar als ik die gasten daar ook hoorde praten enzo...verschrikkelijk...had nog wel sjans met de dochter van die sekteleider daaro, hahaha.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |