|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Met Grey... gaat het goed hoor. Ik weet niet de reden wrom hij niet meer zoveel post, maar ik gok dat het komt omdat hij nu een leven heeft, On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Greycloak heeft zich inderdaad zowel op ZM als in real-life niet bepaald geliefd gemaakt onder ZM'ers geloof ik.. Zie hem nog wel met enige regelmaat overigens aangezien hij weer een vriend is van Vargen en Amarantha (en dat zijn weer vrienden van mij). |
|
quote: Amarantha ziet 'm ook liever in een life-sized oven verdwijnen hoor |
|
"HA! Me is back! ik heb weer een peeeceeeeheeeeee!! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Go sis! |
|
Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
oja, mail me even, ik heb wat leuks mede te delen!!!!!! |
|
quote: Hooooooi wampie!!!!!! *doet geknuffel* Zenial |
|
quote:Ik mis niet iemand, maar iets...GUESS THE GENDER! |
|
*haalt de make-up uit de kast* I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Waar is no nonsense eigenlijk gebleven? |
|
Die heeft het op het moment enorm druk met school en andere projecten. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
wat verstandig van hem zou ik ook eens moeten doen. |
|
Is Elfensteen eindelijk al gebanned? mvg wk10 |
|
quote:Afgelopen woensdag bij Textures en Sepultura in de Effenaar nog effe mee staan ouweteringhoeren.. Blijft een prima kerel.. |
|
Dwaallicht is hier tegenwoordig wel weinig, of kijk ik daar per ongeluk naast? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
We kunnen de laatste weken inderdaad een stuk minder genieten van Herr Dwaallicht zijn posts. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Shun caser ofzo. Wat is er met die gast gebeurt? Hirogen en She-ra moeten ook gewoon weer terugkomen. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 30-11-2003 15:43] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Inderdaad, die Shun Sacer heeft ook al eeuwen niks meer gepost. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Niet dat het opgevallen is (and who cares really)... *loopt even langs voor een random post te maken* |
|
Nu je het zegt, jij bent inderdaad ook al lang niet meer te zien geweest. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Oy! Ik heb je gemist jij manga-meisje! ik wist alleen niet meer hoe ik je naam moest spellen... Ik heb trouwens gister "Otaku no Video--1982 and 1985: Graffiti of otaku generation" gekocht [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 30-11-2003 20:23] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
|
|
Ik ben jou geloof ik nog mis gelopen op Graspop of niet? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |