|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: zou het? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: hier: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1164667 een voorbeeld van zijn nutteloos gezeik van vanochtend. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Oh, 's ff lezen.. quote: Nee lieverd, grapje.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: *phew!* Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 26-01-2004 6:21] |
|
quote: Ja daar heb je een punt Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: ik had er iets getypt , maar nu lijkt idd het alsof het over de posts daarvoor gaat ( ik zoek een baan had ik getypt ) |
|
quote: |
|
ik zoek een baan ( bij de overheid), zal daarom weinig posten op ZM |
|
quote: big brother? My madness, my sadness |
|
quote: justitie (kinderbescherming),buitenlandse zaken , volksgezondheid, onderwijs cultuur en wetenschappen (ik zoek Havo ,VWO niveau werk ) |
|
quote: Kun je daarin aan t werk op dat niveau? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ja , wel weinig vacatures , bij de gemeente zijn er soms ook vacatures op dat niveau |
|
quote: Wat voor vacatures zijn dat dan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
bij www.overheidsbanen.nl kan je zoeken op verschillende niveau's |
|
Mislyd loog niet toen ze zei dat ze geen I-net verbinding zou hebben in haar nieuwe stulpje..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Over Mislyd gesproken.... Zij heeft imho nog wel een heeel kewle voorkant ontworpen voor de Mytholic promo die in februari uitkomt |
|
quote: Oja, die is mooi zeg |
|
quote:Nee, dat klopt. Ze doet wel iedereen hier de groeten! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Groeten terug aan Linux-Mevrouw |
|
... waar is ze dan naartoe enzo Groeten terug van mij in ieder geval... |
|
Yep..groeten terug...en zeg maar dat ik de hoes zeer kewl vind!!! |
|
quote:Ander huis (studio) in Leuven voor zover ik begrepen heb. Geen idee verder... Ik zal het doorgeven iig! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
En van Mislyd is de stap niet al te groot naar Midnight.. Hoe vergaat het haar tegenwoordig eigenlijk? (Helmet?) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |