|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:En het Graspop topic |
|
quote: Een dame met artistiek talent . Jammer dat ze geen verbinding thuis meer heeft, we hadden het er vaak over om eens wat pinten te gaan pakken in Leuven ( half uurtje rijden voor mij) , nu ja, dat zal gewoon per toeval moeten gebeuren dan. Midnight heb ik hier ook nog even zien langskomen, toen ik in het Graspop-topic wat a h bladeren was. Die kom ik dus vast weer tegen op Graspop (zou me verbazen als ze daar niet zou zijn ) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
. |
|
. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Het boek van Snaack, die heb ik een tijdje al niet meer gezien |
|
XnegativeX I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: ja wilde ik net zeggen.. |
|
XnegativeX heeft het effe gehad met ZM, geloof ik. dood |
|
Zoiets ja ... |
|
quote: ik zag net XnegativeX bij www.metalfan.nl ( forum ), Silentsinner en Tymon posten daar ook [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 20-02-2004 3:21] |
|
Ja klopt, sprak hem daar gisteren nog |
|
waar de fuck is ZwaarMetaal gebleven? Bruce Banner |
|
quote: die post af en toe KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ok dan....dacht dat hij dood was ofzo... ZM: Bruce Banner |
|
Ben er ook een poosje niet.PC naar de grafkanker..... spelfout weggehaald... |
|
quote: Ja met deze vraag loop ik ook al een tijdje.. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
forget neggie, waar is Beli Mawr? Bruce Banner |
|
Hey zillah is ook weer terug op het nest. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: mjah waarissie?? O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: Nogmaals, Neggie heeft het al een tijdje 'ff' gehad met ZM.. Zal hem zeggen dattie 's terug moet komen hier ..."Hate can only create more hate"... |
|
Griffin ? Necromantica ? |
|
quote:Die heeft tijdelijk geen internetverbinding meer I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: oooooooooooh dan is het goed. Ik bedoel... nu weet ik waar ie is :D O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
ben vanmiddag bij slechthyd geweest, t gaat erg goed met hem wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |