|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe ik heb xposi wel gezien, die moest gedacht hebben dat ik bezopen was ofzo *_*. Oftewel, s'ochtends vroeg, no coffee = Argentumfeles the close encounter of the third kind. |
|
quote: Jij geen koffie???? Ik had verwacht dat je je eigen voorraad wel mee had genomen in een jerrycan ofzo. Hoe gaat het nu met je? [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 30-11-2003 20:35] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Nee, een of ander n00b zegt dat hij het is..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
OK...ik ben definitief weg hier...dag dag... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
tot morgen doomy |
|
"Nee, een of ander n00b zegt dat hij het is..... " Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ligt dat aan de kwaliteit of de kwantiteit? Ik lees nog vrij vaak dit forum maar meestal oefent bij het posten de 'Back'-knop grotere aantrekkingskracht uit op mijn muiscursor dan de 'Verstuur reactie'-knop. Ik hoop je weer te spreken op Waking the Dead in Arnhem trouwens, kunnen we fijn Deutsches Arbeiter Bier drinken . |
|
quote: quote: Shunnie had het helemaal gehad met ZM en komt hier niet meer. Als je m wil spreken, hij leest mijn überforum nog wel Zenial |
|
quote: Oh ja! Gast! Ik zag laatst een 3D gerenderd vliegend hert op jouw site! Moet ik ook doen voor school, maar mij lukt t niet cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Ik mis Saphire, die zou ook weg gaan I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: [offtopic] Helaas zijn de plaatje in de raytrace sectie op mijn homepage niet door mijzelf gemaakt. Er staat wel een email adres naast elk plaatje van de artiest dus voor tips kan je altijd proberen te mailen Ik kan je wel het programma "Poser" aanbieden, zitten een hoop 3d-dieren-modellen in die je zelf kan aanpassen Zenial |
|
quote: über-remark, Jen! Bruce Banner |
|
We kennen Roy zo onderhand wel die is zo weer terug |
|
Wladimir KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dargull I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik heb Shredhead en dargull idd ook al lang niet meer gezien hier? het lijk ook alsof ik Jenje minder zie? I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
quote: Definieer minder KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nou het is toch al 2 dagen geleden ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ahum, ja het gehalte zogenaamde übermenschen op lsd neemt griezelige vormen aan, dat klopt! This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote: Kwaliteit en kwantiteit liggen bij jou beiden op een hoog niveau, Dwaallicht! Op Waking the Dead ben ik 100% zeker van de partij, ik heb al eeuwen geen BM concert meer gezien. Ik hoop dat de Deutsche Arbeiter Brauerei de productie wel flink opschroeft voor de feestdagen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Hehehehe... quote van mijn forum: quote: Zenial |
|
Ook Iskariot post nog maar zelden en MBMarduk ook steeds minder. Rajackar post ook bijna niet meer, en natuurlijk de hele rits ZM-ers van het eerste uur die er het afgelopen jaar helemaal mee zijn gekapt. Het nivo van het forum is dan ook flink ingezakt. Ik ben een half jaar offline geweest en ik kwam terug op een ander forum. En het word er niet beter op. Maar ja, gelukkig zijn mijn nuttige bijdragen aan het forum nog aardig talrijk. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik ben er nog. (schrale troost) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik ben er veel minder. Maar dat valt niet echt op geloof ik. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |