|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja ikke! Whappie, het mormel van mijn vriendin! Heerlijk dat karaktertje |
|
Morgen enkele foto's van mijn mormels. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 15-04-2003 20:02] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Hede gij ook een fotooke??? |
|
quote: totdat xp crashte wel |
|
quote: ai... das jammer |
|
Wij hebben nu een pup, van 4 maanden ong, een kruising met een Friese Stabbij, ze heet Whiskey en ze is zoooo lief, heb helaas geen foto's. "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
M'n tante is een Boxer-fokker, ze heeft zelfs een aantal prijzen in Duitsland (!) gewonnen voor d'r honden....zelf ben ik eigenlijk geen hondenmagnaat... |
|
geef mij maar katten.... Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: |
|
quote:Boxers zijn cool Alleen ik vind ze zonder staart mooier (alleen is dat nu verboden) Ze zijn zo lekker dom |
|
quote:Ik zal mijn meisje even om een fotootje vragen |
|
quote: Kep naast Ozzy, dus ook katten. Gaat goed samen... De katten zijn dus gewoon de baas in huis. |
|
quote: zoals het hoort dus. Er is óók ergens nog een katten topic in het onzin gedeelte. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
I LOVE DOGGIES!! Mja, studentenflats, -tijdschema's en -portemonnees vinden dat niet zo leuk |
|
Ik vind zowel honden als katten erg leuk. De hond van m'n ouders is echt te gek, een schapedoes, Klipper heet-ie. Altijd vrolijk, altijd spelen, altijd weer als een halve zool achter die bal aanrennen en als een circushond met opgeheven hoofd trots die bal komen terugbrengen . En vaak z'n kluif heen en weer smijten natuurlijk. Echt gaaf . Alleen tja, honden vergen wel erg veel verzorging. En als ze een beetje lang haar krijgen moet je ze nog vaak kammen ook. Ook zindelijk maken is niet zo makkelijk, etc. Daarom zijn andermans honden ook altijd zo leuk, dan zie je de vervelende kanten niet . |
|
Honden verzorgen is leuk man .. Die beesten genieten van je aandacht .. super als je je ff kut voelt |
|
Hehehe, ik vind van die ADHD Russeltjes erg leuk. |
|
quote: Zeker weten, dat voelen ze direct... p.s. ook katten voelen dat sterk aan... |
|
quote: net zo dom als m'n opa (zo baasje, zo hond of andersom natuurlijk) |
|
quote: Hmm heb weinig met katten .. is er maar 1 die ik leuk vind (Millie van mijn vriendin) maar die is superaanhankelijk |
|
quote: Ja man, echt leuk, elke week drie kwartier kammen om die enorme klitten uit die vacht te halen. Daar krijg je echt nooooit genoeg van . Vooral aangekoekte poepresten weghalen is ook een stimulerend karweitje. Ja... echt lachen . |
|
Ik krijg wel eens mail met linkjes waar plaatjes opstaan van mensen die honden liefhebben. Erg naar. Maar goed, doe mij maar een hamster, ik heb geen tijd voor een hond, hoewel het leuke en interessante dieren zijn. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik had vroeger een zwarte en een witte labrador. Als ik ooit een grote tuin zou hebben, zou ik meteen enkele honden kopen.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Dit staat een beetje vreemd zo. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
HEUY!!!! Heb hier een Alaska Huskey.....op dit moment gigantisch in de rui...zometeen maar effe een flink stuk gaan lopen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |