|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
heb een boxer gehad, die honden heersen de pan uit, zeker die wij hadden. Maar is al wat jaren geleden overleden "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
`k heb een hele stoere duitse(kortharige) herder!! erg lief beest.. |
|
Gare foto: |
|
die ogen! |
|
quote: Die staan normaal niet bol hoor. Ik had z'n kluif afgepakt, toen werd hij een beetje agressief |
|
quote: wel grappige foto hoor!!!! |
|
Hehe, kleine hondjes zijn grappig |
|
Ze kunnen je bier in ieder geval niet van tafel slaan. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 15-04-2003 23:35] |
|
zus van mn vriendin heeft 2 boxers...!! lompe beesten zijn dat.., damn! maar wel lief (wanneer ze niet kwijlen) |
|
Leuk, om te zien dat er ZM hondenliefhebbers zijn, toppie Kep naast een hond, nog 2 katten, 5 konijnen en een paard |
|
quote: HEUY!!!! Heb je een boerderij? |
|
quote: hehehehehe, nee, was t maar waar, t paard staat erders op stal. We hebben poezen en konijnenrennen in onze tuin.... Nu nog ff de loterij winnen |
|
Ik werk op het KNMI, wij hebben een zwarte konijnenplaag op het meetveld |
|
I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Gevogelte is zo droog. |
|
M'n moeder heeft twee honden, waarvan één die we hebben vanaf mn 12e waar ik dus wel een band mee heb, zal vanavond kijken of ik een fotootje kan posten het is wel een true beest (zwarte herders hond) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik vind honden helemaal, helemaal, helemaal en dan ook helemaal niks.. Doet u mij maar katten. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Die scheiten bij ons alleen maar de tuin vol, niets dan ellende met die krengen. Zou het fijn vinden als ze die krengen eens binnen laten. Zo moest er ff uit "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Honden scheiten bij ons alleen maar de stoep vol, niets dan ellende met die krengen. Zou het fijn vinden als ze die krengen eens binnen laten. Zo moest er ff uit I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
haha, tenminste lopen ze nog aan de lijn en niet los in je tuin te banjeren "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Het gaat er niet om of ze aan de lijn zitten (een korte strop zou wel fijn zijn) maar meer om wat ze achterlaten I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Die honden zijn gewoon onbeschofd, onze hond doet het altijd netjes in de bosjes. |
|
quote: Wanneer gaan we bij jou eens een dagje braden |
|
honden stinken |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |