|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
we hadden er gisteren nog even de hondenencyclopedie op na geslagen maar onze hond heeft veel karaktertrekken van zowel hovawart en stabij, qua bouw lijkt hij veel op stabij, maar qua kleurtekening denk ik dat hij hovawart is .. |
|
quote: Heb je geen papieren met stamboom ofzo? Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Mooie grijze hond! Wat is dat lelijke Zwart Bruine ding ernaast? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
quote:Nee, beessie komt uit een asiel, was een mishandelde hond die door iemand in een bos gedumpt was. Is ook geen rashond, mix stabij en dus waarschijnlijk Hovawart |
|
quote: Mishandeld en in het bos gedumpt? Ik hoop dat die walgelijke, smerige, vuile klootzak die dat jouw hond aangedaan heeft de meest pijnlijke, lanzame dood sterft die ik maar kan bedenken (iets met gloeiende poken die zo langzaam mogelijk in zijn reet worden gestopt). Mijn hond (zie vorige pagina's) heb ik in huis genomen toen hij 8 was. Hij was in een kennel geplaatst omdat zijn vorige bazin met Alzheimer in een verpleegtehuis was opgenomen. Hij moet a.s. juni 14 jaar worden. |
|
quote: En bedankt weer, baas! Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) |
|
*kick* Zo ... |
|
Oké dan maar, mijn konijn: ..."Hate can only create more hate"... |
|
Zo'n beestje vind ik gaaf (schouderhoogte is minimaal 80 cm) |
|
of dit : |
|
Heersch: De Nederlandsche Schapendoes . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
te veel vacht ... bij onjze hond kun je al om de dag stofzuigenb |
|
Klopt, de vacht is een ramp. Deze beestjes heersen echter onmeunig hard... maar mijn ouders hebben altijd zo'n hond gehad dus ik ken ze vrij goed. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
ik vind honden van anderen altijd erg leuk, maar zou er zelf geen willen hebben, althans niet het gedoe er om heen. Ben meer van de katten. Dogo Argentino's vind ik een super mooi, ik hou van brede grote hongen met een mooie kop. en american staffords vind ik ook echt mooie beesten. deze lopen bij mij in de buurt! vreselijk (chinese gekuifde naakthond) |
|
quote:Karakter zal ook wel niks mis mee zijn, maar die vacht ... krijg nu al nachtmerries hoever die haren doordringen ... Zo vaag, soms kom je haren tegen waar je 100% zeker weet dat die hond niet komt ... in de bestekla ... |
|
woef |
|
quote:Jammer dat dit soort honden 9 van de 10 keer voor de stoere uitstraling gekocht woprden, dit zijn erg moeilijke honden, ze zijn erg dominante en doordat het gros van de eigenaars daar niet tegenop kan worden zo onnodig 100-en honden naar de dierenarts gebracht voor een spuitje. |
|
http://images.evil-cow.com/britney%20spears/bsimgar-0978.jpg woef [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 18-05-2004 20:46] |
|
dut nie |
|
"U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken." doet het niet nee ik zou wel een hond willen, maar mag niet van me ouders, dus die komt ooit nog...dan zou ik voor duitse herder ofzo gaan, huskey vind ik zielig om in Nederland te houden die honden zijn sneeuw gewend, maar zijn wel vet mooi honden . Saarloos wolfshonden zijn ook mooi, alleen jammer dat ze zo schuw zijn en gelukkig heeft haast niemand ze . ach we zien het over aantal jaar wel weer, heb dan ook jaren dierverzorging achter de rug..gehe |
|
quote: een bordercollie volgende week eens foto opzoeken van m'n ex-bordercollie In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
@nothernblabla Sneeuw gewend??? Wil jij aub geen hond nemen .... dankzij mensen als jij wordt er illegaal gefokt en honderden honden kunnen zo per jaar afgemaakt worden, aangezien ze denken dat een hond altjd doet wat je wilt en dat je zo'n beesie niet hoeft op te voeden. Een hond is net zo veel werk als een klein kind. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 18-05-2004 20:58] |
|
quote: sorry waar slaat dit op? onnozel figuur ik weet waar ik het over heb hoor |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |