|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: zoiets las ik ook op internet ja, maagtorsie http://www.keerhoeve.nl/maagtorsie.htm |
|
Echt, die dierenarts series op AnimalPlanet heerschen ... Al tigdingen via die serie over honden geleerd |
|
quote: haha ja die kijk ik ook vaak |
|
Ben net met mn hondje naar de dierenarts geweest. Op t eerste gezicht dacht ie aan vocht in zn buik of borstkas. Toen wilde ie wat aftappen maar dr kwam niks uit. Nu moet sammie morgen terug voor een foto te laten maken |
|
quote: hmm tis een lekkende hartklep blijkt. Daarom houdt ie vocht vast. Nu moet ie elke dag totdat ie dood gaat pillekes slikken |
|
arm beessie ... |
|
quote: yep...maar gelukkig is ie nog redelijk fit en kan ie alles nog doen (behalve hoog springen) |
|
Heb er sinds gisteren 2 hondjes bij.Reno en Duc.Zijn gedumpt.2 Broertjes van net een jaar oud.Gecastreerd en wel,en ze schieten goed met onze andere op. spelfout weggehaald... |
|
quote: footoooo wat voor honden zijn het? |
|
quote: Caninus Eunuchus! Sorry, ik vind dat uit principe wreed! Ze vragen niks aan die beesten I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
net gewandeld met n autistische herder...hehe ruig beest... en dit is de nieuwe hond van pa wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Die kijkt net zoals jij als je net wakker bent |
|
quote:sssst wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: O sorry |
|
quote: Shizu's,of weet ik veel hoe je dat schrijft hehe.Supergezellige boel hierzo met 3 honden.Net van me nest,en allemaal willen ze aandacht.Schitterend.Zal zometeen effe wat foto's maken,en dan zet ik ze deze week hier wel neer. spelfout weggehaald... |
|
quote: Hehe,nou ik geloof niet dat ze hun hier niet op hun gemak voelen.Zijn al heerlijk aan het etteren met onze andere hond. spelfout weggehaald... |
|
quote: Hee shit. Dat heeft mijn Sloebertje ook (14 jaar). Die pilletjes, fortecor toevallig? En slikt jouw hond ook plaspilletjes erbij? Daar moet je wel mee uitkijken want zo heeft Sloeber een flinke blaasontsteking mee opgelopen. Die pilletjes helpen overigens wel erg goed. Sloeber slikt ze al een half jaar. Hij is weer een stuk fitter tegenwoordig, en dat akelige kuchje (hield vocht in zijn longen vast) is ook weer over. |
|
En dit is tegenwoordig wat we hier aan honden (hondjes..)rond hebben lopen spelfout weggehaald... |
|
quote: Hm hij heeft twee soorten pilletjes furosal, digoxine. Ik weet niet of een van die twee plastabletten zijn maar anders heeft ie er geen. Ben net een paar daagjes bezig met die pillen dus het resultaat moet nog komen, snel hopelijk |
|
Furosal is de plaspil. Let wel op wanneer je die geeft, want je zult waarschijnlijk al gemerkt hebben dat-ie dan binnen een half uur op springen staat, en daarna nog zeker 2 keer moet plassen. Bij Sloebertje hadden we dit niet zo goed in de gaten, want het is een keurig hondje, dus die ging alles netjes op zitten houden. Vandaar volgens ons de blaasontsteking. Och-erm, 't-ondje. Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) |
|
quote: yep die moet echt pissen als een gek nou hehe. Dr liggen al wat kranten her en der nu uit voorzorgsmaatregel en ik zag net dat ie vannacht daar op geplast heeft. Nah ja beter dan op de houten vloer *fiew* |
|
Hond van ons in de tuin aant rollebollen: |
|
quote: fout, de hond waar jij de voogdij over hebt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Neen, de hond van ons. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |