![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik iig altijd ![]() ![]() |
|
quote: konijnenvlees is errug taai hoor cummie!!!! ![]() ![]() |
|
Maakt niet uit... met bier is alles wel te eten ![]() ![]() |
|
quote: Dan zal ik ze eens vet mesten ![]() ![]() |
|
quote:nope ![]() ![]() |
|
quote: Wedden van wel. Maar honden zijn prachtig, met uitzondering op die kleine mormels als je een hond neemt doe het dan goed en koop er een die groot word, zo'n klein trapbeest is niks. Ik moet altijd op de hond van m'n oom passen als ze een tijdje weg zijn, ik vind het prachtig! Het is een Bouvier, erg dom en heel gaaf. 3x per dag lopen, veel aandacht geven en voeren, alleen heeft die hond daar nog niet genoeg aan als je hem de kans zou geven. ![]() The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
Honden zijn vieze stinkende wandelende schijtzakken! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Amen I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: Doe maar hahahaha ![]() |
|
quote: ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: nog maar een keer mn link plaatsen dan http://www.xs4all.nl/~moorlag/Images/webshots/05.asf ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
Hmm blijkbaar nog nooit de eigenaar van een hond geweest. Echt .. ze zijn leuker dan een goudvis ![]() |
|
quote: Geweldig!! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: hotdog ![]() ![]() ![]() |
|
Ik ben helemaal gek op de hond van mijn vriendin, een Flatcoated Retriever ![]() ![]() |
|
quote: Gave foto Vintersorg ![]() ![]() ![]() |
|
Zijn echt top honden! Super trouw en je kunt ze veel leren, erg slim! ![]() |
|
quote: Owww! ![]() ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
Ik droom al jaren van een huskey, dat zijn pas lieve een mooie honden ![]() |
|
Daarnet aan zee een enorm schattig springding gezien. En lief dat hij was! Hij is speciaal langs de andere kant van de tafel gaan schijten, zodat ik er niets van rook terwijl ik m'n ijsje aan het eten was! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Honden zijn prachtige beesten, ik had eerst altijd een beetje iets tegen katten maar dat komt doordat die van ons een bitch is ![]() Ik wil eigenlijk het liefst later een hond al ik op me eigen woon, maar niet te groot. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Hondje van Shera (en beetje van mij ) ![]() ![]() ![]() |
|
Honden zijn niet lekker om te eten ![]() ![]() |
|
Tenzij je een spleetoog bent. Wat denk je dat ze in die lekkele loempia's pleuren die ze op de markt verkopen? ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |