|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat komt gewoon door de alcohol, tjeu.. "The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven. " -- John Milton //// http://www.myspace.com/koyvar //// http://www.seiphian.com |
|
quote: Leef je uit en update wiki zou ik zeggen Maar ik zei eerder al dat je in Nederland veel kleine Rottweilers lijkt te zien. Dat gaat voor meer soorten op. Kleine huisjes, weinig natuur.... (vooral extreem luie nederlanders) Ik neem aan dat die gegevens ook alleen voor nederlandse beesten gelden. Ze blijven overigens een niet echt boeiende afstand hebben. Het argument van de newbie dame mbt het kleiner zijn van haar hond gaat alleen niet op. En daar ging het eigenlijk over Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Schoft. Er staan ook tot Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Die rasstandaarden zijn niet alleen Nederlands, die zijn (ik geloof) globaal, maar iig binnen europa vastgelegd Duitse Dog: Belangrijke verhoudingen: Zijn lichaam toont bijna vierkant, dit geldt in het bijzon-der voor de reuen. De lichaamslengte( van borstbeenpunt tot zitbeen) mag de schofthoogte bij reuen met niet meer dan 5% en bij teven met niet meer dan 10% overschrijden. De schofthoogte bedraagt bij reuen min. 80 cm en bij teven min. 72 cm. In een boek wat ik heb wordt nog extra vermeldt dat hoe groter hoe beter geldt, alleen voor de DDog .. |
|
quote:Ja die vergelijking van haar gaat idd niet op ... ze noemt ook een drietal honden die (grofweg) vergelijkbaar zijn (qua schofthoogte) ... |
|
quote: Als ze het expliciet ook over regels boven de 90 hebben, zal dat wel meevallen 'Mijn' SB pup was in ieder geval behoorlijk wat groter als de BS pup bij de puppy cursus Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Zou goed kunnen. Maar ieder ras heeft wel wat eigen trekjes wbt keuringen e.d. Ik persoonlijk geen fan van keuringen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Probleem is dat honden die groter zijn dan normaal voor dat ras, ze snel gezondheidsproblemen kunnen krijgen (oa HD, hartproblemen, gewrichtsproblemen ...) een hond die kleiner is betekent niet altijd dat ze slecht zijn ... |
|
quote: hehe nu die hond van chel in het groot ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik zeg ook niet dat ze slecht zijn Die pup moest dan ook in en uit de wagen gezet worden ipv zelf springen zolang ze in de groei was.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Was ook niet op jou gericht, maar men denkt vaak dat een kleine hond ongezond is ... St Bernhard vind ik an sich mooie honden, maar ik vind al die vacht niet zo .. zelfs de kortharige versie. Doe maar een mooie gladharige Deense Dog (en dan er een chihuahua bij ) |
|
quote: Ze zijn wel lekker warm..... De afdeling kammen is ook niet zo voor mij. Gelukkig deed ik de afdeling heavy lifting (normaal geen probleem maar zowel de ex als de ouders van de ex hadden een vrij hoog 4x4 autotje) edit: en dat er met wat kleiner niks mis is, hoef je mij niet te vertellen he [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 27-11-2006 16:17] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
hmm mn hond heeft een paar grote wildvlees plekken op zn rug, ik denk dat het iets te maken heeft met zn antivlooien spul, want dat moet ik in zijn nek toedienen, en sinds ik dat gebruik zijn die bulten ontstaan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Wij gebruiken geen druppels, maar een spray van frontline .. werkt erg goed en heb nog geen nadelige effecten gezien .. maar met wildvlees plekken en vooral opvallend grote plekken zou ik toch even naar de dierenarts gaan ... quote:Tssssss ... arme wabla ... [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 28-11-2006 8:36] |
|
quote: Kleine rassen zijn op bepaalde plekken weer groot Jenje Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Tuurlijk knul Geeft niet hoor ... |
|
Ik heb echt wel hele grote.... oren @Wildvlees: Met dat beest naar de arts. Pronto. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Bailey... Het is wel te zien dat er herder inzit, maar voor de rest is het een groot raadsel |
|
Meer Bailey... |
|
T'is nu wel duidelijk dat het een knappe meid is |
|
quote: ...of het zijn geen sandalen maar doodgewone thuis-sloffen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Die zijn echt te WOA weetje... Bailey is een mooi beest zeg! |
|
quote: |
|
+ 1 Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |