|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
jawel hoor, een bijterige jack russell Fuck the world and fuck you |
|
Tis DUITSE dog of great dane.ras "Duitse dog" bestaat niet. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Maar ze heerschen wel! |
|
quote: Als je verbetert....doe het dan goed. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
De enige kleine hond die gaaf is en niet als homohond beschouwd hoeft te worden. Chihuahua. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
geen homohond??? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Het is geen pluisje in de zin van een Yorkie of een walgelijke Maltheser. Het is een kleine hond met pit (maar zonder bull). KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Het zijn toch Rhodesion Firebacks, of bestaan ze alle twee? Mooie beesten in ieder geval edit: laat maar, volgens Google heb jij het goed! [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 26-10-2005 2:09] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Deze Mechelse Herder pup moet later als hij groot is een narcotica hond worden. Hij woont op mn stage adres waar ik na morgen klaar ben, maar ik mag hem blijven trainen. Mijn lieve Whiskey Subtiel kamerolifantje |
|
gaaf om met die beesten te werken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ja absoluut! en dit is zijn half zusje. (ze hebben de zelfde vader en haar vader is ook haar opa) Ook zij moet een narcotica hond worden. Ze heeft een flinke groeiachterstand maar deinst er niet voor terug om bovenop de Oud Duitse Herder reu van mn stagebegeleidster te klimmen. Hij is de aankomende Alpha reu maar ze probeert hem rustig te domineren. Ze durft zelfs op de stretcher van de Alpha teef te lopen en te piesen. Die komt er wel. Pas maar op op schiphol! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ik denk dat die beschijfing beter bij de Jack Russel past. Dat zijn felle beesten (denkt aan die keer dat ik de hond van mijn oom en tante aan mijn voet had hangen ). |
|
Alshet een beetje meezit over ongeveer 2 maanden een pup van deze 2. Bazzio Attacks!!! |
|
Zouden jullie hondenbeziiters me even kunnen helpen? Ik moet voor school minstens 3 vaccinatieboekjes van honden inventariseren. (ook van minstens 3 katten voor de kattenhouders die meelezen) De vaccinaties staan in het paspoort van gezelschapsdieren. Ik moet weten: Naam soort: (hond/kat) ras geslacht geb.datum vacht kleur+type naam van het vaccin firmanaam soorten vaccins (alleen de nummers voldoen) op welke leeftijd de vaccinaties gegeven zijn en hoeveel tijd er tussen heeft gezeten Dit is dus allemaal terug te vinden in het paspoort voor gezelschapsdieren Als je me zou willen helpen, bedankt! [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 11-11-2005 18:01] Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ik kruip in elkaar van schaamte. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Help? Subtiel kamerolifantje |
|
quote: gaafffffffff |
|
quote: Pluis anders dit topic uit op bezitters en mail ze? |
|
Op 12-01-2006 is ons lieve Sloebertje op 15 1/2 jarige leeftijd overleden. Zijn hart gaf het op. Rust zacht, liefje |
|
quote: Als het goed is moet bij me ouders nog 1 liggen van onze langharige herder + stamboom. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: gecondoleerd..... *knuff* "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: wat een lieffies!!! |
|
quote: aw gecondoleerd ja, ik weet hoe klote het is heb momenteel dit mormel weer te logeren voor een week of 2 |
|
quote: Thx WaBla en Skitzoid. Wel een schatje, een beetje ondeugend lijkt me |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |