![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Husky? of kruising? Mooie honden, hebben alleen erg veel beweging nodig ..... ![]() |
|
quote: Syberische Husky ![]() Idd veel beweging nodig. Gelukkig wonen mijn ouders in een gebied met veel open weides waar ze zich flink kan uitleven (en muizen vangen ![]() ....en ik woon niet meer thuis dus hoef ik 'r niet meer uit te laten ![]() cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
hehehe gelukkig is dat beets van ons zo lui als de tering ... "wandelen? moet dat? kan toch ook gewoon hier in de straat in de bosjes pissen?" ![]() |
|
quote: zon baasje zon hond? ![]() wc moet dat....keb toch een broek aan ![]() http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
|
*koopt snel wat Tena Ladies voor meneer Matthijs* ![]() ![]() Nee maar eventjes tussendoor: wie is het ermee eens dat baasjes op hun honden lijken? (of andersom). In de paar jaar dat ik de hond uitliet en veel andere baasjes tegenkwam, moet ik toch wel zeggen dat het in VEEL gevallen toch wel zo is! Mijn hond lijkt ook op mij. Altijd dezelfde kleur kleding aan, lui, arrogant en enorm verwend! ![]() cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
Mijn hond is tering gaaf .. dus ja dat klopt wel .... oh .. de hond is trouwens van mijn vriendin .. ![]() |
|
quote:Ik vind dat nog niet eens alleen voor honden gelden maar voor alle huisdieren. Op de een of andere manier aarden die toch altijd naar hun baasje... I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: zelfde als bij mensen het ligt gewoon aan de opvoeding ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:die's mooi !!! volgens mij zijn dat hele pittige beestjes... dit zijn de hondjes van mijn papa, mollie het vuilnisbakkenrasje en lamba de labrador...allebei schatten van beesten ![]() ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: Euh, het is een witte herdershond en zo'n beest wordt net zo groot als normale herdershond. Ik ben niet echt thuis in honden dus heb niet echt preciezere info over hoe groot ze nou worden ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
ik heb WIPO en bernasenne van 1 jaar (of iets ouder) .. ![]() |
|
Berner senner bedoel je zeker ... Erg mooie hond .. maar zoveel haar ![]() ![]() |
|
quote: ja un berner senner ja . ze zijn wel mooi ja .......maar slim zijn ze niet echt....... ![]() .. ![]() |
|
quote:hangt van de baas af ... zie eerdere posts hier ![]() ![]() |
|
quote: Helaas erg overfokt en dus is het zo goed als onmogelijk om een hond te kopen die niet binnen een jaar al last krijgt van z'n heupen. ![]() |
|
quote: Wipo heeft nergens last van...... maar dat ze last ktijgen ligt er volgens mij aan dat je ze het eerste jaar niet mag laten traplopen en springen enzo .. ![]() |
|
quote:Gewoon bij een goede foikker kopen, of als je een asielhond neemt eerst daar laten keuren ![]() |
|
Treasure of brownbank cottage ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
wanneer ik op mezelf ga wil ik het liefst een pitbull, maar ja is hier in nederland zo'n gezeik.. Zal wel op een vuilnisbakkenras worden. Of een tjechishe wolfshond, maar dan moet ik eerst de loterij winnen. Mijn zus heeft trouwens een hyperactieve jack russel. dat beest is echt compleet gestoord, maar wel lief ![]() [Dit bericht is gewijzigd door winters rage op 13-03-2004 0:21] My madness, my sadness ![]() |
|
Onze Hovawart: ![]() ![]() ![]() ![]() Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. ![]() |
|
Wij hebben een Border Collie (langharig) alleen had die een paar maanden erg last van de spieren in z'n poten dat is gelukkig nu weer over. Ook heeft die een erg slecht gebit, maar door het poetsen valt dat nu gelukkig ook wel mee. Tot mijn spijt heb ik er geen foto van. I am the 1%. ![]() |
|
Wij hebben een langharige Herder genaamd Kazan...en die is heel mooi ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Aah, die is lief. ![]() Althans zo op het oog. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote:Hey welk ras is dat? (of is Hovawart een ras?) Onze Whappie is namelijk kruising Stabij en nog iets, en hij lijkt behoorlijk op jouw hond. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |