|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Gaaf beest PWND. |
|
Noooo... Niet... Niet weer hee! Disko Disko Partizani |
|
quote: |
|
Zie matching stonedheid.. [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 27-02-2006 18:56] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Een Jack Russel..en die loopt je omver... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
|
|
Gisteren met de Bayerischer Schweisserhund van mijn ma wezen wandelen bij het Zevenhuizen Plas in R'dam. Hij maakt er een sport van om een zo groot mogelijke stuk hout mee te slueren. Wie heeft de langste?!?!?! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
hehe gaaf ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: De foto waarop hij reageerde was geen JR maar een pitbull.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: weet ik... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Cool doggies! Hier mijn Bullmastiff, 15 weken oud. Bazzio Attacks!!! |
|
jbassist bedoelde zeker zo een: alleen hier was hij pas een half jaar oud ofzo, hehe hij ging altijd schaduwen achtervolgen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Mooi beesie chel ... |
|
Hij is echt gaaf. Hij was gisteren echt dood. LOLZORZ We zijn zo'n 4 uur onderweg geweest en hij was alleen aan het hollen, zwemmen en met stukken hout aan het sleuren. Toen ik bij mijn ouder kwam ging hij naast de bank staan met zijn hoofd op de leuning en viel staand in slaap. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Das een tof beest Bazzio.. Helaas zijn wij weinig thuis..dus zou het voor een hond niet leuk zijn.. Maar als we er een nemen nemen we zo`n poolse berghond...die zijn super...Eerst maar een huisje kopen met een grote tuin waar die kan spelen [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 27-02-2006 21:06] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: nee nee, een digge vedde pitbull genaamd tyson... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Hehehehe dat doen honden onze blijft alles besnuffelen en onder pissen (markeren) als we int bos zijn Ben je thuis is het plof slapen |
|
SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Damn..aha op z`n kop geschoten...das ook een tof beest..ik vind die wangen super...vooral als al dat kwijl in de rondte vliegt.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
*schop* om het maar in het desbetreffende topic te houden: nieuwe foto's van de pups! er zijn nog 3 vrouwtjes en 1 mannetje te koop! mannetje zwart/wit is verkocht. het lievelingetje van mn zus nogmaals. (oogjes zijn inmiddels open) gezelligheid. de 3e pup (met al die vlekken) is mijn favorietje en als laatste. nogmaals mijn favo pup in het midden. zit er toch zwaar over na te denken die pup te kopen...zou dat goed gaan met een 15 jaar oude kat? mochten er nog mensen geinteresseerd zijn: jack russel pups. kleinste soort. kortharig,kortbenig. ontwormd,ingeeent,europees paspoort. 200 euro. in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
ligt vooral aan je kat, maarja een kat moet volgens mij niet veel hebben van zo'n ADHD beestje. Dan moet je misschien wachten tot je kat aan de andere kant van het gras ligt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Onze drie reusachtige waakhonden.... spelfout weggehaald... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |