|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hehe lekkere dikke kop Of hoort dat zo? [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 25-08-2006 11:56] |
|
quote: Ja jij zelf. Ooit voor je gevonden in oud foto topic. Maarre Whappie is niet duits toch, daar hoor jij je nu helemaal niet mee bezig te houden |
|
quote:Touché! |
|
quote: Hahahahaha, voel je je aangesproken ja? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ik heb je die foto toen gestuurd en als het goed is heb jij die wel ergens opgeslagen, post hier eens? |
|
1. Niet thuis 2. Niet op mijn harde schijf lijkt me.... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Bitchfight! |
|
En dat is ontipokc in een hondentopic! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dan moet je Jenje maar vragen of die een foto van zn hond wil posten. |
|
quote: Stel je niet zo aan, man. Post Whappie hier, ben je meteen weer ontopic. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
O daar heeft AoD mij ook nog es een pic van gestuurd, tijdens d'r Jenjobsessie |
|
Die obsessie is levenslang, FRNK "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Touché |
|
Mijn vriendin wil een hond (zucht) en als het aan haar ligt wordt het een grote zwitserse sennenhond: Iemand bekend met deze monsters? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
@ Jenje..de hond is al geplaatst. Ik wilde net een afspraak maken. Jammer dat ze vandaag niet ff afgewacht hebben. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: hele lieve/trouwe honden maar ze zijn oorspronkelijk bedoeld als trekdieren dus hebben daarom veel beweging nodig als je ze goed en streng opleid heb je krijg je d'r echt veel voor terug |
|
Mijn pupje. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:niet streng, maar consequent en evenwichtig |
|
quote: |
|
Zaterdag ophalen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hehe, puppies zijn leuk.. gefeliciteerd I am the 1%. |
|
Thanks. Puppies regeren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
hoe oud is je puppiepuppie dan, ik neem aan dat hij niet te vroeg weg gaat bij de memmen van mama ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
7 weken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |