|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Maar...maar...in het echt lijken ze veeeel groter spelfout weggehaald... |
|
quote: Ohhh ok, ik dacht dat de foto schaal 1:1 was Ik ben meer van de andere soorten honden. Heb (had , woont bij ex) een Engelse bull terrier. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Nieuwe pics van mijn kroelbeer: Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Hmm... Je komt te vroeg Ik wil erg graag een Jack Russel pup, maar ik moet m'n mannetje eerst nog zover zien te krijgen (die houdt meer van iets grotere honden)... En áls ik 'm dan zover heb, moeten we nog uitdokteren hoe we het doen ivm. ons werk. Ik wil zo'n beestje! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Jack Russels heerschen. En natuurlijk de altijd gevaarlijke Cavalier King Charles Spaniel |
|
quote: quote: Hmm.. Dat vind ik niet echt wat, dan zijn Jackies vele malen leuker. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik zit ermee opgescheept |
|
quote: |
|
quote: ach ze zijn pas net 2 weken oud. je hebt nog een paar weken om hem over te halen hehe... nee het moet idd wel goed geregeld zijn met je werk omdat jack russels toch veel energie hebben en dit dus kwijt moeten. in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
Ik ben mijn ouders vakkundig aan het overhalen om binnenkort weer zo'n wuppie te laten aanschaffen.. In mijn jeugd 2 boxers gehad, nu hebben mijn ouders een flatcoateretriver (of hoe je dat ook schrijft) maar die zijn echt lang zo leuk niet.. Lang leve de boxer [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 31-03-2006 14:08] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Wat een schatje. Maar er gaat niets boven de Bullterrier [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 31-03-2006 14:20] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Boxerts zijn gaaf maar net als alle molossers moet je ze goed in de hand houden en op de juiste manier behandelen. Ik vraag me daarom af of het verstandig is om iemand die het niet echt wilt een dergelijke hond aan te smeren. Het is echt een ander beest dan een lamlendige retrievert. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: oh op zo'n manier aansmeren is het niet hoor. mijn ouders hebben 20 jaar een boxer gehad, maar omdat de retriever op z'n laatste benen loopt zitten ze na te denken over wat voor soort hond ze willen nemen, maar voor mij mijn moeder en mijn broertje gaat er niets boven een boxer. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Zie ik daar rechts een Nederlandsche Schapendoes? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
"mijn" schatje kan lopen! en meteen walst ze over haar zusjes en broertjes heen, hehe. heersch hondje! ze loopt hm...ja...dit moest dus lief zijn 'mijn' schatje en ik. ik zie dr beetje verrot uit, we hadden net gesjouwd en geklust bij mn zus (verhuizing) het groepje lief he?? echt niemand interesse?? in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
quote: Benji!!! Hatsjikidee! |
|
NEE-EE Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Iekkkks Maar..maar...wij hadden vroeger een schapendoes en die heette Does (het was een 2-hands, dus hij had al een naam ) maar als ik ermee rondliep buiten riep iedereen Benji!!! edit: En die zag er helemaal niet uit als die Cujo op jouw foto [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 31-03-2006 22:01] Hatsjikidee! |
|
Ow. Ik ben opgegroeid met schapendoezen, heersch beesten Dit is die van mijn ouders: Hehe, het is echt een geweldig beest! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ze zijn zeker leuk...en lief! En de onze liep altijd weg, dan moesten we hem lokken met stukjes worst enzo. Volgens mij was hij door zijn vorige baasje ooit eens achtergelaten. Als we deden alsof we weggingen kwam hij aanrennen en sprong met een giga-jump zo de auto in... Hatsjikidee! |
|
Een collega van me heeft een Engelse Bulldogg opgevangen die bij d eigenaar door de andere honden continu gepest/aangevallen word, maar aangezien m,ijn collega al aardiog wat honden heeft kan ook zij dit dier niet lang houden. Wie heeft er dus interesse in een stamboek Engelse Bulldog, rue, 4,5 jaar oud, kan prima alleen zijn, met kinderen, met katten en teefjes, met reuen iets minder dus .. Mocht je iemand weten, mail me dan effe. Zal als ik thuis ben ook even foto's posten. Maar hij is wit/gestroomd. |
|
ik wil m eventueel wel, mn buurvrouw uit jakarta schijnt dat redelijk oke klaar te kunnen maken In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Twee maanden geleden hebben we bovenstaande jongedame uit het asiel gehaald. Haar naam is Bailey en ze is 9 maanden oud. Stiklief beestje |
|
Dit lijkt me een goede inbraakalarm 2 boxers en een APBT. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |