|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Kruising tussen stabij en border collie. Life doesn't get much better than this! |
|
Dat zeker Net als zijn baas stronteigenwijs en een eetlust waar je U tegen zegt Life doesn't get much better than this! |
|
Hehehe dat zeker ja ... Onze is een mishandeld zwervertje waardoor zijn voedselfixatie nog wat sterker is ... Heft mij wat moeite gekost om er voor te zorgen dat hij niet meer naar me ging grommen als ik bij zijn eten in de buurt kwam ... |
|
Hehe, ik krijg de tijd niet bij zijn eten te komen Maar tis wel een beetje een schooier. Niet overdreven vervelend schooien, maar waar eten is, is hij ook in de buurt. Life doesn't get much better than this! |
|
Onze begint nu wat tekenen van ouderdom te vertonen (beetje grijze haren en hij is wat rustiger) en hij heeft meer en meer iets van, ach .. dat eten krijg ik toch wel ... Maar .. als je een plastic zak rammelt kijkt ie wel ff op of komt naar je toegehuppelt .. |
|
|
|
Wie weet een goed werkend middel tegen wagenziekte? 2 Van onze 3 honden hebben er vreselijk last van. Die pilletjes uit de winkel werken dus echt niet. spelfout weggehaald... |
|
Tja .. iets van kalmerend spul .. al naar dierenarts geweest? Worden ze gewoon ziek of worden ze eerst helemaal gestressed? |
|
quote: een maat van mij die zijn hond die raakt ook erg gestressed maar nu heeft ie een soortgeurverspreider waar de hond dus enorm relaxed(via de dierenarts verkregen). Ik zal eens vragen hoe dat heet , misschien is er wel een manier dat je dat ook in de auto aan kan sluiten namelijk. I'll let you know asap. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
@Jenje; Na een kilometer als 10 kotsen ze de hele boel er al onder. @ inktvis; Ben benieuwed naar dat spul. Klinkt interessant. spelfout weggehaald... |
|
Rustiger rijden Gurbe |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
quote:Met piepende banden de bocht door is niet goed voor hondenmaagjes |
|
quote: Hehehe...neee idd. Maarre, zelfs als ik 25 km per uur rijdt worden ze ziek. Knap kut, want als we een half uur in de auto zitten om naar een bos te rijden bv kotsen ze de hele zooi eronder. Eenmaal in het bos hebben ze het prima naar de zin, maar zodra ze de auto dan weer zien is het mis... spelfout weggehaald... |
|
Gewoon ff naar de dierenarts, die weet daar geheid wel iets voor ... Fijn, schoonma was vorige weke hier .. met haar hond met kennelhoest .. fijn ... nu dus in spanning of onze hond ook ziek gaat zijn ... [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 28-11-2004 10:39] |
|
De Bayerischers Schweisserhund van mijn ouders. Heerschbeest. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
cute wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Awww *kroeliekroelie* |
|
Het is inderdaad een enorm schattig beest. Zelfs een geharde teringlijer dat ik ben, wordt door hem vertederd. ....al kan hij wanneer nodig wel lekker aggressief zijn. Hij houdt niet van postbodes...hehehe. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Mooi beessie, Chel!! Onze Whap is ook niet gek van postbodes zelfs een keer door de voordeurruit gevlogen toen een postbode de post door de gleuf deed .. |
|
Ik zit enorm te twijfelen of ik weer een nieuw hondje moet nemen. Ik mis echt zo'n diertje in huis, maar aan de andere kant ontdek ik nu ook de voordelen. 's Avonds lekker in de bank kunnen blijven hangen en niet meer de deur uithoeven, en met vakanties en weekendjes weg is het makkelijk. Maar het gezelschap van zo'n beest is wel geweldig. *dilemma* |
|
neem een kat ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ik heb het niet zo op katten |
|
goudvis dan maar? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |