|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Maar toch he die hondjes.... Vlooiebakken! |
|
Vikingen waren anders meer bezaaid met vlooien en bacterien dan de gemiddelde hond ... |
|
De boxerinnetjes van het vrouwtje. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
boxers zijn cool alleen wel lelijk |
|
Die beesten zijn idd wel cool. Ze blijven wel in Polen achter. We zullen te weinig thuis zijn om voor ze te zorgen. Daarnaast zijn ze gewend dat ze elke dag in het bos mogen rondrennen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Als die éne overigens bijna helemaal wit is, is het geen rasboxer, die mogen zover ik wete maar 1/3 wit zijn |
|
Die is idd te veel wit, ja. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Maar .. gave beesten ... jammer dat ze niet mee komen .. beessies hechten zich erg aan een persoon ... |
|
Zekers. Zij heeft die witte helemaal zelf getraind. Ze luistert echt naar alles. Het zou zielig zijn voor die beesten om mee te komen. Ze wonen nu net buiten Warschau en hebben een tuin van een paar duizend meter tot hun beschikking plus een bos op 3 minuten loopafstand. Bovendien is er nu altijd iemand thuis. Als zij hier komt zullen we weinig thuis zijn. Ik laat haar natuurlijk niet werkeloos thuis zitten he? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dude .. je weet toch .. allochtonen vrouwen .. thuis zitten en niks doen |
|
Weet ik, weet ik. Maar zou toch jammer zijn van de twee universitaire studies en het baantje wat ik al voor haar heb geregeld (na haar nakende NL-taal cursus). [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 28-02-2005 17:40] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
dezelfde als de chelmovski's hebben gevolgd? En ging die naakt?? |
|
quote: Ja man. Goed he? Mijn broer en ik sein uberallochtoon quote: na·ken (onov.ww.) 1 [archa.] naderen KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Er was op bbc een erg goed programma dat over een dierenkliniek ging,helaas zijn ze er mee gestopt. National geographic heeft ook wel enkele intressante programma's en dogs with jobs vond k niet erg slecht. Desondanks al de programma's waar dierenleed in beeld gebracht wordt,dumpen nog steeds veel te veel mensen een huisdier You will beg me to kill you!!! |
|
quote: Hmm,toch wel enkele raszuivere doch 100% witte boxers gezien(ging vroeger naar de gehoorzaamheidstraining met mn blaffers ) De eigenaars ervan vertelde me dat die idd niet naar rasstandaard zijn en dus meestal naar de eeuwige jachtvelden gestuurd worden You will beg me to kill you!!! |
|
Een boxer is gewoonweg niet meer dan 1/3 wit .. dus als een boxer bijna volledig wit is, dan kun je er vanuit gaan dat er wat anders bij in zit .. |
|
quote: Naja,wannes was een lief beest Boxers zijn alleen erge kwijlbeesten,YUK Geef mij maar een dikke rottweiler doch,ik ben allergisch aan honden [Dit bericht is gewijzigd door Nightshade op 01-03-2005 21:46] You will beg me to kill you!!! |
|
quote: en nadien zeg je dat je allergisch bent voor honden??? [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 02-03-2005 20:24] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Ben met die hondendressur moeten stoppen omdat mn allergie erger en erger werd... You will beg me to kill you!!! |
|
Ik vind het ook maar niks. Ik ben echt een kattenmens. Die zijn zo geweldig! En daarbij komt dat ik voor beiden allergisch ben, maar opgegroeit ben met een kat. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: raar Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Zoals k al zei: raar...maar moet kunenn [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 02-03-2005 20:32] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
wow, oren enzo... intelligentie heerst ook bij die beesten |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |