|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hehe, ze zijn nog onder de indruk van je geknuffel op de redactiemeeting spelfout weggehaald... |
|
Mijn toekomstige pup wordt als het goed over 3-4 dagen geboren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Welk ras? Stamboom? |
|
Boston Terrier. Met stamboom en ouders die beide prijzen gepakt hebben. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ah wel beetje homohondjes ... |
|
Daarom juist. En omdat ik in een stadscentrum woon. Ik vind het dan zielig om bijvoorbeeld een jachthond te nemen die ruimte nodig heeft. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Kleine honden hebben ook ruimte nodig ... Als je een hond wilt hebben die weinig beweging nodig heeft moet je een Engelse Bulldogg of een Deense Dog nemen |
|
Die Boston Terriers hoeven daarentegen geen uren rond te gaan rennen om hun energie te spenderen. Het zijn eigenlijk net boxers maar dan in het klein. Dat kan ik haar wel bieden. Ik ga haar ZOG noemen, denk ik. edit: Ja een Bulldog zou kunnen maar een Deen schiet niet op....die is gewoon te groot. Wij hadden vroeger een maar die had dus echt zijn eigen 'kamer' van 30m2 en directe toegang naar buiten. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 04-08-2006 10:14] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: |
|
quote:Lolacaust!!! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Stalin lijkt me passender |
|
Ik zoek een thuis voor een Old English Bulldogg. Reu 2 jaar oud Kan niet bij andere reuen, wel bij teefjes. |
|
quote: interesting Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Ik heb zojuist om wat foto's gevraagd ... als je echt interesse hebt, meld maar ff |
|
quote: Ik heb zeker intresse....we zijn op zoek naar een hond...we wilde al asiels afzoeken.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Adres wat in je profiel staat gebruik je nog? |
|
quote: Jawhol Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Tsjek je mail! |
|
check!!!! en een mail gestuurd... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Heb helaas geen foto's gezien, hopelijk is het een mooie/leuke hond die nu een thuis vind! |
|
quote: Ik heb al meel terug gehad. ik hou u op den hoogte Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
|
|
Frou-Frou Subtiel kamerolifantje |
|
Ik vind dat dierenmishandeling |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |