|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Niet grappig. It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
jewel want die hond zat aan een touw en kon toch niet beginnen, maar toen die hond begin te blaffen haalde hij niet een bekende erbij maar ging rennen en bleef opeens tegen een muur staan, mja toen pakte die hond zijn kans hij heeft trouwens niet doorgebeten maargoed hij is heel erg zenuwachtig dus bijt iets te snel ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Uhh... oké, wat jij wil... Kom iig niet in mijn buurt met dat dier... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: ik woon denk ik een stukje te ver bij je vandaan ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Tis te hopen... (Den Haag, ver genoeg?) It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: den haag is 500 meter bij mij vandaan. welke buurt? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Vrederust... 500 meter is niet ver genoeg nee... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: dat is dan maar 1 of 2 kilometer hier vandaan ik woon in wateringen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: LOL Ik kan Wateringen zien vanaf mijn balkon It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
weet iemand wat voor soort/ kruising is. Ik vind em zon poepie (en nee het is geen gremlin ) |
|
Chihuahua zit er denk ik in ... en misschien iets van jack russel ofzo? |
|
is dat niet erg barbaars om honden extreem dun te fokken? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ik zie nergens een extreem dunne hond |
|
quote:?? wie ein unsinn |
|
hmm deze valt nog mee maar je hebt ook ergere soorten. Ik zie wel eens honden lopen wat vel over been is en die alleen maar zo zwak gekweekt zijn omdat mensen dat wel leuk vinden staan. (ik heb het hier niet over hazewindhonden) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:2 jaar ongeveer true disco chick |
|
We zouden hier thuis graag een mechelse scheper nemen of iets in die aard. Jammer genoeg hebben we er geen geld voor. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote:Noem eens een ras dan .... de renhonden zijn dun, maar absoluut niet ongezond ... |
|
quote: ik weet het ras niet mar het is een verkleinde versie van een hazewindhond, maar dat soort ziet er lichamelijk heel erg zwak uit. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: chihuahua zou kunnen ja spanx |
|
met een beetje harde wind kan je die hond niet uitlaten maar moet je vliegeren ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Italiaans windhondje waarschijnlijk : http://www.doggy.net/rassen-frame_js.htm?page=/rassen-text/italiaans_windhondje.htm Behoord ook tot windhonde, die zijn gewoon slank van bouw omdat ze voor snelheid gefokt zijn. Ze zijn daarom nog niet ziekelijk hoor nog fiks sterke honden |
|
hmm deze ziet er dan wel weer gezond uit die ik weleens zie lopen is zo ongeveer maar dan mist het de spiermassa en het vet, ze staan altijd te trillen op hun pootjes. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dat komt dan door de eigenaar ... Honden trillen wel vrij snel hoor ... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |