|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Goudvissen! |
|
Ja dat zal niet echt op gaan schieten ... |
|
tijd zal het leren ik ga mijn frustraties wel ff afreageren op wat schilderwerk nu Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: erg mooi beest! P.s. je bent vergete je benen te scheren! |
|
quote: is dat niet meestal zo |
|
|
|
bastards Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
|
|
Wat oude Whappie foto;s: Zou ie honger hebben? Na verhuizing toch maar eens de hond uitpakken: [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 08-02-2005 21:59] |
|
Ghehe leuk beest |
|
Hehe, mijn Banjer ook maar even dan: Gaaf beest, 8 jaar alweer, maar nog steeds zo gek als een deur. Life doesn't get much better than this! |
|
Voor de echte 'doglovers' en dat ligt dan iedere dag zo in de woonkamer Hier was ze loops dus hadden we haar een onderbroek aangetrokken. IS ze niet sexy...uh, ik bedoel zielig? |
|
Sloebertje! De schat wordt in juni (hopelijk) alweer 15. Hij is ook gekend als kapitein Platbaard en Koekiemonster. |
|
Honden zijn leuk zeg, jammer dat ik te lui ben om die beesten uit te laten hehe. |
|
quote:*SCHOP* Dit is onze hond Mayo 8 jaar oud en nog steeds zo speels als een pup |
|
quote: Tof beestje! Ben je nu ook steeds je schoenen en sokken kwijt, of is dat maar een honden fabeltje |
|
quote: Goede sokken blijft ie vanaf, ik bewaar altijd kapotte sokken en knoop die altijd gruwelijk door elkaar heen en daar mag ie dan mee spelen, vooral het kapot scheuren vindt ie fantastisch (wat wel resulteerd in 100-en stukken sok door de woonkamer ...) |
|
quote: Hehehe.. Mijn tante heeft een hond die constant aan je tenen gaat zitten knauwen zodra die de kans krijgt, maf beest. |
|
Zometeen maar es een paar uurtjes met onze 3 monsters weg. spelfout weggehaald... |
|
Ook eens wat foto's van de hondjes van mijn vriendin. Ik, vriendin en 2 hondjes Andor Sacha Andor en Sacha |
|
mn nieuwe hondje: Mickey. Ben haar donderdag uit het asiel gaan halen.Arme sukkelaar was uit de auto gezet terwijl ze zes weken zwanger was Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:Ey Bint gave beessies Stabijtjes heerschen @icequeen: good job, onze hond is ook een asielbeessie ... mishandelt geweest ... maar nu (voor zover wij kunnen zien) gelukkig. |
|
quote: Ik werk als vrijwilliger in het lokale asiel en daar zie je wel meer van die sukkelaars.De verhalen die ik er soms te horen krijg... Vandaag kwam ik 't asiel binnen en zat er in ons washok een Keeshondje van hooguit 4 maanden.Ze hadden het beestje uit de auto gezet omdat er één van zn pootjes scheef stond...Da's dus simpelweg op te lossen door het te spalken.Achja...sommige mensen...Ze zouden zel es moeten meemaken wat zij hun (ex)huisdier(en) laten doorstaan Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Tja ... mensen zijn een verderfelijk ras dieren. Op Animal Planet komen overigens altijd een paar gave/interesante asiel/dierenkliniekprogramma's. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |