|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja ik ken het. Heb ik ook gedaan met mijn hond. Alleen die hangoortjes waren toen wel lief. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: ahhh...dies leuk! |
|
quote: Het dubbele moraal van de Europeanen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: nogal een hele conclusie op basis van EEN persoon. |
|
quote: Ik heb het over de verontwaardiging die heerst met betrekking tot het consumeren van hondenvlees. In het artikel staat: 'nogal wat opzien gebaard' en ook in andere landen (ook NL) vind men het 'verwerpelijk'. Koetjes, kalfjes, varkentjes en kipjes mag je blijkbaar wel kanen maar honden niet. Dubbele moraal dus. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
In jouw redenering mensen dus ook The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Laatst effe portretfoto´s van onze drie reuzen gemaakt... [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 05-05-2006 18:03] spelfout weggehaald... |
|
Hun favoriete bezigheid....(en ook van mij...); over bos en heide struinen [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 05-05-2006 18:05] spelfout weggehaald... |
|
mijn hondjeeeeee You suck and that's sad |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Nice ... vind hele zwarte honden gaaf. LAbrador? |
|
quote: hoe vet |
|
spelfout weggehaald... |
|
Je zou er zo een bleekmiddelreclame van kunnen maken ... voor - tijdens - na ! |
|
quote: neen, herder het is echt een scheetje You suck and that's sad |
|
Geen ras zeker ... (niet dat dat boeit hoor) |
|
jawel, wel een ras....weet alleen niet precies welk You suck and that's sad |
|
Het lijkt een beetje op een flatcoat retriever maar dan met kort(er) haar. Anyway: Dogo Argentino. Dat heerscht. Presa Canario Dat heerscht nog meer. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Collega van mij heeft nu 1 en krijgt vrijdag 2 pups van ras Fila Brasieiro: |
|
quote:Van beide rassen moet je alleen donders veel verstand hebben en ze bij een erkend fokker kopen. Doe je dat niet dan help je mee aan de demonisering van die dieren. Zoveel mensen nemen zo'n dier vanwege de agressieve uitstraling. Erg jammer en mjins inziens één van de grootste vormen van dierenmishandeling ... |
|
quote: De brasileiro is ook een pittige hond. Persoonlijk vind ik de dogo's, preso canario's, APBT's etc. niet echt een aggressieve uitstraling hebben. Wel een krachtige. Weinig honden die zo blij uit hun ogen kijken als een staffie o.i.d. Je moet inderdaad goed weten hoe je met zo'n beest om moet gaan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Idd erg pittig beestje, één van de weinige rassen waarvan de pups met 6 weken het nest verlaten om zo een beter band met de baas te ontwikkelen, die gewenning vindt plaats tussen 6 en 12 weken en dat wil je bij dit ras goed in orde hebben. Ik vind ze qua uiterlijk gewoon niet mooi .. ik zie dan liever een Duitse Dog, wat van die heerlijke goedzakken zjin |
|
De lelijkste hond moet toch de Komondor zijn denk ik: Een hond met dreads. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ja die zijn ommeunig lelijk ... net ijsregen waarbji blonderen mislukt is. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |