|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
lief mijne: |
|
Wij hebben een malthezer leeuwtje.Lief beessie,maar ik zou der nog wel een "echte"hond bij willen hebben.Iets van een stafford of een amerikaanse bulldogg.Helaas,vrouwlief wil der niks meer bijhebben.En eigenlijk heeft ze gelijk,tis al een dierentuin hier... spelfout weggehaald... |
|
quote: Gaat dat goed met je varanen? Hoe hou je die apart? |
|
quote: Haha,de varanen lopen hier niet los door het huis hoor,en de kleintjes probeer ik zelfs aan de hond te laten wennen en dat gaat ook goed. spelfout weggehaald... |
|
Heb een week op twee Franse bulldogs gepast. Eeen reu en teef.. Wordt die kutsnol loops! ZOu ook geen wijf zijn om zo'n moment te kiezen godverdomme. gelukkig zijn ze gisteren weer opgehaald. Mijn schoonouders hebben een duitsche dog van 85 kilo.. Brutus!! Zeer heerschende hond. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ik wil ooit weer een bouvier, maar alleen als ik genoeg tijd heb (plus genoeg info over opvoeden ) |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Geweldige fotoooo!!!! |
|
Het is ook geweldig leuk beestje, en erg fotogeniek! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Hey Smokey, deze heb ik nog in een mandje achterop m'n fiets gehad |
|
Ben geen honden liefhebber meer na het zien van die shockdoc op yorin....gatver dat was echt goor... |
|
Lelijke foto's hierboven, katten zijn toch 100 x heerschender! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
dit is Bono mijn hond (Franse Bulldog) Having a smoking section in a restaurant is like having a peeing section in a swimming pool |
|
Hehehe,ons monster,bezig om mijn bier op te zuipen. spelfout weggehaald... |
|
Dit is de mijne Ozzy in de auto op weg naar Scheveningen But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Wat is dat voor ras/mix? |
|
Jack russel, maar hij denkt zelf dat ie een pitbull is But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
ik heb een cavelier ofzo, maar mn kat is groter dan mn hond Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
|
kat?? dat is een schaap man (is hij al geschoren trouwens?) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Als je hond ineens een dikke buik heeft moet je er dan mee naar de dierenarts? Verder eet/drinkt/poept en plast ie wel normaal |
|
Als de buik hard aanvoelt zou ik het voor de zekerheid wel doen .... Onlangs soms van voer verandert? |
|
quote: nee dat niet. buik voelt echt 'hol' aan, wel gespannen, net een ballon of zo |
|
quote: Ik wil je niet ongerust maken maar wanneer een hond plotseling een dikke buik krijgt heb je best kans dat er een kankergezwel inzit. Waag eens een dansje! |
|
quote: t beestje is 11 dus kan vanalles zijn ja. Morgen maar naar de dierenarts met em |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |