|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
zo.... Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Euhm ja hallo. Ik ben nieuw hier. Er was eerst een Claw, en toen splatte hij open, en kwam er een JFrost uit. this user is dead |
|
Oh, ben jij dat. Nou. |
|
quote: The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Jack Frost? Klinkt als een ijsjes merk? |
|
quote: Hehe, ja zou eigenlijk moeten he, gelijke rechten voor alle users! Maar ik vind Jack Frost een gave band hoor, zeker. Moest er even aan wennen en heb nog maar 2 cd's. Maar ik vond dit vooral een wat originelere nick dan 'Claw'. this user is dead |
|
user-names veranderen, nieuwe trend? Oud Vuil. |
|
quote: hoi. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
webblaster jim lijkt me wel wat. oe, on-topic, anders wordt cla...., euh dinges, jworst boos. Oud Vuil. |
|
quote: Jah, ik zat nog te twijfelen tussen dit en HWorst this user is dead |
|
quote:Dat ben ik Jenje...wat een kutband. |
|
quote:Oh ja, jij was dat .. |
|
quote: pff..dat hoop ik niet zeg...heb er nu al moeite mee Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Zeg nou niet dat je namen door elkaar haald, dan moet er weer 1 aangepast worden. |
|
quote: Ik laat mijn subtitel en signature wel even zo staan ja this user is dead |
|
quote: verander ajb weer terug in de gezellie sjago Claw! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:ranzige buissiness maarrem...welkom muzieksmaak, leeftijd |
|
quote: Mentaal ouder dan jou. Betere muzieksmaak dan jou. Wat wil je nog meer weten? (Zo goed Vampie?) this user is dead |
|
quote: Veel beter! ik vond Claw net zo grappig Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Woensdag 20 Februari 1985 jonger dan mij. Slechtere muzieksmaak dan mij (that's the Claw we all know ) |
|
quote: is het alweer kerst ofzo.......... |
|
quote: Hallo. Ben jij hier ook nieuw? Nee? ONTOPIC DAN GODVERDOMME this user is dead |
|
Jolly Roger is de naam. Sexe: M Leeftijd: 24 Voormalig drummer Exposing Innards. Tegenwoordig spelend in Slayne. Sterf! Ja hoor... |
|
oja jij was van die band die problemen had met de trein |
|
quote: kijk nou..de breezah drinkende 40-er Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |