IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Het Nederlands elftal Vorige pagina | Volgende pagina
Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 06-02-2007 21:27 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Mijn ideale opstelling (met de huidige selectie dan)

Stekelenburg

Van Bronckhorst - Mathijsen - Bouma - De Cler

Mendes

Sneijder - Seedorf - Van Der Vaart

Babel - Kuijt



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-02-2007 22:52 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Wereldgoal van Rigters!



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 06-02-2007 22:54 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2007 22:52 schreef Judge M. het volgende:
Wereldgoal van Rigters!


Zat wel wat geluk bij...de 1-0 was mooier..goede steekpass en goed de keeper uitgespeeld, goed ingeschoten.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-02-2007 1:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2007 21:27 schreef Tenderstrike het volgende:
Mijn ideale opstelling (met de huidige selectie dan)









signature


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 07-02-2007 9:56 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2006 6:29 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Waren de reservespelers van Ajax en Celtic soms op? En was Nicky Hofs onlangs niet nog een veel betere voetballer dan Seedorf?


Nicky Hofs is langdurig geblesseerd, dus is Seedorf zijn vervanger. Logisch toch? Seedorf moet uitkijken dadelijk als Hofs weer fit is...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-02-2007 14:27 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

waarom in hemelsnaam Sprockel geselecteerd?! Geef verdomme Wisgerhof eens een kans, die jongen is zo onderhand toch een van de beste verdedigers die er in Nederland rondlopen!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 07-02-2007 14:28 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Van Basten is vanuit Amsterdam blijkbaar op weg richting het oosten, dus hij komt vanzelf in Nijmegen aan



Johnny Twentyfour
Groesbeeks Metaal Front
Usericon van Johnny Twentyfour
Posted 07-02-2007 14:37 by Johnny Twentyfour Wijzig reactieProfiel van Johnny TwentyfourQuote dit berichthttp://www.myspace.com/libithum

Komt ie een bezoekje brengen aan het Goffertpark , kijken of NEC ook Oranjebekwame spelers heeft.



acid
Usericon van acid
Posted 07-02-2007 14:38 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Belachelijk dat hij Sprockel oproept. Er zijn zat goede verdedigers die nooit een kans meer krijgen; Kevin Hofland, Arjan de Zeeuw etc. Maarja, die hebben natuurlijk niet bij 020 gespeeld.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-02-2007 15:08 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Sprockel???


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-02-2007 15:34 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Robbie Penders



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 07-02-2007 15:35 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2007 14:38 schreef acid het volgende:
Belachelijk dat hij Sprockel oproept. Er zijn zat goede verdedigers die nooit een kans meer krijgen; Kevin Hofland, Arjan de Zeeuw etc. Maarja, die hebben natuurlijk niet bij 020 gespeeld.


Sprockel wel dan?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 07-02-2007 18:43 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2007 14:38 schreef acid het volgende:
Belachelijk dat hij Sprockel oproept. Er zijn zat goede verdedigers die nooit een kans meer krijgen; Kevin Hofland, Arjan de Zeeuw etc. Maarja, die hebben natuurlijk niet bij 020 gespeeld.


Arjan de Zeeuw is helaas geblesseerd.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-02-2007 12:58 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

4-1. Tja. De russische competitie moet nog op gang komen duidelijk, want de uitslag lag duidelijk niet aan de kwaliteit van Oranje. Wat een prutpot (eerste helft vooral dan).


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 08-02-2007 13:00 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ik vond Sneijder en Babel anders best lekker spelen Die mogen van mij de volgende wedstrijd wel in de basis beginnen . Ik snap alleen niet waarom VoH in de basis stond, want het lijkt me dat die Russen meer moeite hebben met technisch sterke tegenstanders dan met fysiek sterke tegenstanders. Ik ga er dan ook wel van uit dat VoH de volgende wedstrijd op de bank zit.



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 08-02-2007 13:23 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2007 14:38 schreef acid het volgende:
Belachelijk dat hij Sprockel oproept. Er zijn zat goede verdedigers die nooit een kans meer krijgen; Kevin Hofland, Arjan de Zeeuw etc. Maarja, die hebben natuurlijk niet bij 020 gespeeld.


de Zeeuw is al bijna 40 man, dat wordt toch nooit meer wat. En je mag 020 ook gerust Ajax noemen hoor, we zijn geen hooligans hier (of wel?)


"This one is older than shit, heavier than time!"


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-02-2007 13:33 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2007 13:00 schreef Tenderstrike het volgende:
Ik vond Sneijder en Babel anders best lekker spelen


Daarom had ik ook de toevoeging 'vooral de eerste helft' erbij staan


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-02-2007 13:54 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 februari 2007 13:00 schreef Tenderstrike het volgende:
Ik vond Sneijder en Babel anders best lekker spelen Die mogen van mij de volgende wedstrijd wel in de basis beginnen . Ik snap alleen niet waarom VoH in de basis stond, want het lijkt me dat die Russen meer moeite hebben met technisch sterke tegenstanders dan met fysiek sterke tegenstanders. Ik ga er dan ook wel van uit dat VoH de volgende wedstrijd op de bank zit.
Dan gooien we ook gelijk Jaliens maar overboord. 1000 maal liever zie ik Bhoularouz daar spelen. En vd Sar op doel. En vd Vaart en De Jong eruit, etc...



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 08-02-2007 14:00 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Boulahrouz en Van Der Sar waren natuurlijk geblesseerd, dus die waren gisteren lastig op te stellen. Daarbij vind ik ook dat Stekelenburg het best goed deed



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-02-2007 14:02 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 februari 2007 14:00 schreef Tenderstrike het volgende:
Boulahrouz en Van Der Sar waren natuurlijk geblesseerd, dus die waren gisteren lastig op te stellen. Daarbij vind ik ook dat Stekelenburg het best goed deed
Die heeft geen zak te doen gehad



Mies
...
Usericon van Mies
Posted 08-02-2007 19:02 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 8 februari 2007 13:00 schreef Tenderstrike het volgende:
Ik vond Sneijder en Babel anders best lekker spelen Die mogen van mij de volgende wedstrijd wel in de basis beginnen . Ik snap alleen niet waarom VoH in de basis stond, want het lijkt me dat die Russen meer moeite hebben met technisch sterke tegenstanders dan met fysiek sterke tegenstanders. Ik ga er dan ook wel van uit dat VoH de volgende wedstrijd op de bank zit.
met Kuyt als linksbuiten en vd Vaart als rechtsbuiten zal elke spits het slecht doen



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-02-2007 19:04 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

vd Vaart staat er ook alleen maar in "om maar opgesteld te kunnen worden" zo lijkt het wel. Zou me niks verbazen als die ooit nog eens als linksback opgesteld wordt

Je speelt (met De Jong en Matthijssen) in een ploeg die verdomme ONDERAAN in de Bundesliga staat. Er speelt toch ook niemand van de stillems of RKC in Oranje of wel soms?



Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 08-02-2007 19:10 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Sterke argumentatie.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-02-2007 19:51 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Het is gewoon een feit dat sommige spelers gewoon spelen omdat ze bij clubs spelen of gespeeld hebben die de bondscoach graag mag en dan vaak nog op posities waar ze bij hun eigen club niet of nooit spelen. Of erger nog: wel in de basis van Oranje terwijl ze bij hun eigen ploeg op de bank zitten.

Van Bommel en Van Nistelrooij hadden daar volkomen gelijk in.



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 08-02-2007 19:54 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Een winnende coach heeft altijd gelijk.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen