![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:hap hap ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
1-0, 1-0 ![]() Sjonge jonge wat een kutpot. Maar ja, mooie reactie van de Sar: "we gaan hier nu wel met een glimlach weg, spijt me verder voor iedereen hoor" *grijns* uhuhuuuu Slecht spelen en winnen! 3 punten in da pockettttt Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Ik hoop voor hem dat-ie nog kan glimlachen als ze dadelijk op het EK in de achtste finales kansloos naar huis worden gestuurd... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Ach welnee, we spelen dan gewoon een af-grij-se-lij-ke pot tegen de Tsjechen en die sturen we na verlenging naar huis met 1-0 via een onterechte penalty ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Negatieve lul! We worden kampioen! ![]() |
|
quote: Zijn totaal andere wedstrijden. Frankrijk heeft vanavond verloren van Schotland. En spanje wint ook met slechts 1-0 van Letland. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 12-09-2007 23:47] ![]() |
|
We zullen ons ondanks Van Basten wel weer plaatsen voor het EK, maar daar worden we dus enorm weggespeeld door andere toplanden. We hebben gewoon het geluk van een zeer makkelijke poule. ![]() |
|
![]() Ik dacht trouwens dat die zwat'n was neergeschoten lol. ![]() |
|
quote: Dat zijn inderdaad totaal andere wedstrijden. Nu win je nog met heel veel mazzel (het had gewoon 1:1 moeten zijn natuurlijk), maar dan zul je niet meer zo makkelijk zo goed weg komen... By the way is ondertussen toch wel algemeen bekend dat, ondanks dat de Spaanse competitie een van de beste van Europa is, Spanje als land eigenlijk nog nooit echt goed gepresteerd heeft. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Nooit is wel een beetje overdreven. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Wanneer wel dan? (Niet spieken... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Juist omdat Spanje zo'n sterke competitie heeft, is het nationale elftal geen topploeg denk ik. In Nederland krijg je op je achttiende al een basisplaats in de hoogste divisie terwijl je daar een aantal duurgekochte buitenlanders voor je moet dulden (zelfde geldt voor Engeland bijvoorbeeld). Maar omdat Spanje een groot land is met veel goeie voetballers zal het altijd een gevaarlijke outsider blijven. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote:1964 en 1984 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Ah, het jaar dat Spanje Malta omkocht om het doelsaldo boven dat van Nederland te krijgen ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: +1!! Foppe for Bondscoach!! ![]() ![]() |
|
quote: Omgekocht mijn aars. 12-1. Klaar. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Da's in Italie ook, maar die presteren wel op eindtoernooien. Een betere verklaring is denk ik dat de eigen competitie daar relatief zoveel belangrijker is dan in andere landen. Het echte nationalisme zit hem daar in de streek waar je vandaan komt: Catalanen tegen Madrid, Basken tegen de rest van Spanje etc. Het wij-gevoel als land is er gewoon minder. Voor het matige presteren van engeland heb ik ook geen verklaring. Te ouderwets systeem of zo? ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote:In Italie lopen ook een stuk minder buitenlanders rond dan in Engeland en Spanje. Topclubs als Inter, AC Milan en AS Roma bestaan toch vooral uit Italianen. quote:Is waar. quote:In Engeland bestaan de topclubs vooral uit buitenlanders. Dan is het logisch dat internationals als Owen, Heskey, Robinson bijvoorbeeld niet eens in de Champions League, dus op het hoogste niveau spelen. Eigenlijk zijn de sterkste landen op dit moment Duitsland, Brazilie en Argentinie. Dan valt een redelijk gat. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Kop, spijker. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Fout: http://nl.wikipedia.org/wiki/Internazionale#Selectie_seizoen_2007.2F2008 Ik tel drie keepers en twee verdedigers van italiaanse komaf. De rest is buitenlander. Bij AS Roma en AC Milan is het ongeveer half om half. Valt dus allemaal wel mee. quote:Mee eens. [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 13-09-2007 12:31] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: Ze naturaliseren daar gewoon iedereen tot Italiaan... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door altx op 13-09-2007 12:56] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Ik vind Italië anders ook niet erg slecht. Frankrijk lijkt me een beetje over the hill, Spanje en Nederland zijn inderdaad vergane glorie... ![]() |
|
quote: Nederland vergane glorie? Overdreven, Nederland is meer van de categorie 'net niet', op veel toernooien had Nederland prijzen kunnen en moeten pakken gezien hun spel en de kwaliteit van de spelers. Dat waren de WK's van '74, '78, '90, en '98, en de EK's van '92 en '00. ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |