![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Haha, is het echt zo moeilijk om te verkroppen dat anderen ergens plezier aan beleven waar jij dat niet doet? ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote:Oh, dat is het niet. Wordt alleen nu al moe van de reclames, het nieuws e.d. Die kan je niet zo makkelijk vermijden als de wedstrijden helaas. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote:Zie hierboven, en omdat ik datgene wat ik typte wilde typen over het nederlandse elftal. Geheel ontopic dus. Rare reactie van jou. ![]() Boeiender ![]() |
|
Wat je boven schrijft is irrelevant, dit is geen reclame en het wordt je ook niet door de strot geduwd. Het is net als dat ik elke maand even in het Grindbashers topic kom posten hoe kut die muziek wel niet is (NB: fictief voorbeeld, he ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 06-06-2014 10:53] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Haha, het ligt anders dan jij nu doet voorstellen. In mijn eerste post gaf ik mijn visie op het nederlands elftal, doelbewust. Ik refereer in de verdere posts ook niet naar dit topic, dat is het misverstand wellicht. Het is net zoiets als een mening geven in een bandtopic nadat een band een teleurstellend album heeft uitgebracht zeg maar..... ![]() Boeiender ![]() |
|
Maar dat suggereert dat jij wel van voetbal houdt, maar dat is natuurlijk helemaal niet waar ![]() |
|
quote: Nee, dat suggereert het niet. Boeiender ![]() |
|
quote: Suggereert het wel ![]() |
|
quote: Nee, ik gaf duidelijk aan wat ik van het elftal vind in mijn eerste post. Boeiender ![]() |
|
O ![]() |
|
![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
0-1 zie ik net. Gaat lekker ![]() ![]() |
|
smoeilijk En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Jankende foebelvens, altijd mooi om te zien. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Het zijn net relies. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Tegen dit soort ploegen, met z'n elven met de kont in het doel staan, speelt Nederland nooit zulke goede wedstrijden. De tijden van 8-0 en zo zijn voorbij. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
Dat EK kunnen we wel vergeten... ![]() |
|
eerste 2 gaan rechstreeks door, 3de speelt nog barrage. Moet toch al erg verkeerd lopen eer je het EK niet haalt? Dit Ijsland is gewoon erg sterk. ![]() |
|
quote: Dat is misschien wel zo maar je moet je ook afvragen wat je straks op een EK te zoeken hebt. Ghouls attack the church! Crush the holy priest! Turning the cross towards hell! Writhe in Satan's flames! ![]() |
|
Dat is een vraag die je zeker kunt stellen. Zeker wanneer je zoveel succes gewoon bent geworden. In een kleine 2 jaar kan er natuurlijk veel veranderen. ![]() |
|
quote: ![]() Kom op zeg, als we al zo moeten gaan redeneren. Oranje is momenteel gewoon dramatisch en Guus Hiddink is zwaar over de top, ongeinteresseerd en met zijn gedachten volledig bij luieren op een Russisch cruiseschip. Zo snel mogelijk die ongemotiveerde Hiddink eruit schoppen en een capabele coach aanstellen. Excuses als 'IJsland is eigenlijk best goed' zijn echt te erg. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Begrijp me niet verkeerd. Een Nederland op niveau moet er inderdaad nog steeds van kunnen winnen, maar dit Ijsland zie ik wel het EK halen en heeft potentie om best wel mooie resultaten te halen. Als ik me niet vergis haalde Ijsland nog de finale bij de U21 een van de afgelopen jaren en komt een groot deel uit die ploeg. ![]() |
|
Vanavond dus 'de belangrijkste wedstrijd van het jaar'. Tegen het altijd lastige IJsland. Ik weet het niet, het leeft niet echt bij mij op de 1 of andere manier. ![]() |
|
Ik trek zo m'n "oranje shirt voor voetbal" aan, dat helpt aanzienlijk. ![]() VIESPEUK!!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |