IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Het Nederlands elftal Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 05-06-2014 16:46 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2014 16:23 schreef MR. N het volgende:
Kan je nagaan hoe moe ik word van de wk onzin.


Waarom kijk je dan in dit topic? Niemand dwingt je, hoor. De topic titel is heel duidelijk.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 05-06-2014 16:55 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2014 16:23 schreef MR. N het volgende:
Kan je nagaan hoe moe ik word van de wk onzin.
Haha, is het echt zo moeilijk om te verkroppen dat anderen ergens plezier aan beleven waar jij dat niet doet?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 05-06-2014 20:37 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 5 juni 2014 16:55 schreef Daops het volgende:
Haha, is het echt zo moeilijk om te verkroppen dat anderen ergens plezier aan beleven waar jij dat niet doet?
Oh, dat is het niet. Wordt alleen nu al moe van de reclames, het nieuws e.d. Die kan je niet zo makkelijk vermijden als de wedstrijden helaas.



Boeiender


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 05-06-2014 20:39 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 5 juni 2014 16:46 schreef Mark het volgende:
Waarom kijk je dan in dit topic? Niemand dwingt je, hoor. De topic titel is heel duidelijk.
Zie hierboven, en omdat ik datgene wat ik typte wilde typen over het nederlandse elftal. Geheel ontopic dus. Rare reactie van jou.


Boeiender


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-06-2014 10:51 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Wat je boven schrijft is irrelevant, dit is geen reclame en het wordt je ook niet door de strot geduwd. Het is net als dat ik elke maand even in het Grindbashers topic kom posten hoe kut die muziek wel niet is (NB: fictief voorbeeld, he ). We weten nou wel wie hier een hekel hebben aan voetbal. Als men nou in elk algemeen topic zou beginnen te zwetsen over voetbal, dan kan ik me je irritatie voorstellen, maar dat gebeurt -juist- niet. Niemand valt je hier ermee lastig, omdat het netjes in een apart topic is weggestopt. Waarom dan het bewust gaan opzoeken? OWW heeft daar ook altijd een handje van. Ik dacht dat dat soort relnichterij jou juist tegenstond?

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 06-06-2014 10:53]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-06-2014 13:47 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 6 juni 2014 10:51 schreef Mark het volgende:
Wat je boven schrijft is irrelevant, dit is geen reclame en het wordt je ook niet door de strot geduwd. Het is net als dat ik elke maand even in het Grindbashers topic kom posten hoe kut die muziek wel niet is (NB: fictief voorbeeld, he ). We weten nou wel wie hier een hekel hebben aan voetbal. Als men nou in elk algemeen topic zou beginnen te zwetsen over voetbal, dan kan ik me je irritatie voorstellen, maar dat gebeurt -juist- niet. Niemand valt je hier ermee lastig, omdat het netjes in een apart topic is weggestopt. Waarom dan het bewust gaan opzoeken? OWW heeft daar ook altijd een handje van. Ik dacht dat dat soort relnichterij jou juist tegenstond?

Haha, het ligt anders dan jij nu doet voorstellen. In mijn eerste post gaf ik mijn visie op het nederlands elftal, doelbewust. Ik refereer in de verdere posts ook niet naar dit topic, dat is het misverstand wellicht.

Het is net zoiets als een mening geven in een bandtopic nadat een band een teleurstellend album heeft uitgebracht zeg maar.....


Boeiender


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-06-2014 14:34 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Maar dat suggereert dat jij wel van voetbal houdt, maar dat is natuurlijk helemaal niet waar


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-06-2014 15:00 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 6 juni 2014 14:34 schreef spectre het volgende:
Maar dat suggereert dat jij wel van voetbal houdt, maar dat is natuurlijk helemaal niet waar


Nee, dat suggereert het niet.


Boeiender


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 06-06-2014 15:14 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 6 juni 2014 15:00 schreef MR. N het volgende:
Nee, dat suggereert het niet.


Suggereert het wel



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-06-2014 15:21 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 6 juni 2014 15:14 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Suggereert het wel


Nee, ik gaf duidelijk aan wat ik van het elftal vind in mijn eerste post.


Boeiender


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 06-06-2014 15:22 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

O



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-06-2014 16:23 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 10-10-2014 21:12 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

0-1 zie ik net. Gaat lekker


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-10-2014 21:15 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

smoeilijk




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-10-2014 2:34 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2014 10:51 schreef Mark het volgende:
Wat je boven schrijft is irrelevant, dit is geen reclame en het wordt je ook niet door de strot geduwd. Het is net als dat ik elke maand even in het Grindbashers topic kom posten hoe kut die muziek wel niet is (NB: fictief voorbeeld, he ). We weten nou wel wie hier een hekel hebben aan voetbal. Als men nou in elk algemeen topic zou beginnen te zwetsen over voetbal, dan kan ik me je irritatie voorstellen, maar dat gebeurt -juist- niet. Niemand valt je hier ermee lastig, omdat het netjes in een apart topic is weggestopt. Waarom dan het bewust gaan opzoeken? OWW heeft daar ook altijd een handje van. Ik dacht dat dat soort relnichterij jou juist tegenstond?


Jankende foebelvens, altijd mooi om te zien.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 11-10-2014 8:05 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Het zijn net relies.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 11-10-2014 9:11 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Tegen dit soort ploegen, met z'n elven met de kont in het doel staan, speelt Nederland nooit zulke goede wedstrijden. De tijden van 8-0 en zo zijn voorbij.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 13-10-2014 21:58 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Dat EK kunnen we wel vergeten...


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 13-10-2014 23:06 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

eerste 2 gaan rechstreeks door, 3de speelt nog barrage. Moet toch al erg verkeerd lopen eer je het EK niet haalt?
Dit Ijsland is gewoon erg sterk.


The Ghostwriter
Usericon van The Ghostwriter
Posted 13-10-2014 23:22 by The Ghostwriter (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van The GhostwriterQuote dit berichthttp://en.wikipedia.org/wiki/Heavy_metal_music

quote:
Op 13 oktober 2014 23:06 schreef Tool-fan het volgende:
eerste 2 gaan rechstreeks door, 3de speelt nog barrage. Moet toch al erg verkeerd lopen eer je het EK niet haalt?
Dit Ijsland is gewoon erg sterk.


Dat is misschien wel zo maar je moet je ook afvragen wat je straks op een EK te zoeken hebt.


Ghouls attack the church! Crush the holy priest! Turning the cross towards hell! Writhe in Satan's flames!


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 13-10-2014 23:39 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Dat is een vraag die je zeker kunt stellen. Zeker wanneer je zoveel succes gewoon bent geworden.
In een kleine 2 jaar kan er natuurlijk veel veranderen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-10-2014 14:53 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2014 23:06 schreef Tool-fan het volgende:
Dit Ijsland is gewoon erg sterk.




Kom op zeg, als we al zo moeten gaan redeneren. Oranje is momenteel gewoon dramatisch en Guus Hiddink is zwaar over de top, ongeinteresseerd en met zijn gedachten volledig bij luieren op een Russisch cruiseschip.

Zo snel mogelijk die ongemotiveerde Hiddink eruit schoppen en een capabele coach aanstellen. Excuses als 'IJsland is eigenlijk best goed' zijn echt te erg.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 14-10-2014 14:58 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Begrijp me niet verkeerd. Een Nederland op niveau moet er inderdaad nog steeds van kunnen winnen, maar dit Ijsland zie ik wel het EK halen en heeft potentie om best wel mooie resultaten te halen.

Als ik me niet vergis haalde Ijsland nog de finale bij de U21 een van de afgelopen jaren en komt een groot deel uit die ploeg.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 03-09-2015 19:34 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Vanavond dus 'de belangrijkste wedstrijd van het jaar'. Tegen het altijd lastige IJsland. Ik weet het niet, het leeft niet echt bij mij op de 1 of andere manier.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 03-09-2015 19:57 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Ik trek zo m'n "oranje shirt voor voetbal" aan, dat helpt aanzienlijk.




VIESPEUK!!!


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen