![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() ![]() |
|
Zegt misschien wel wat over die spelers. Dramkonten ![]() |
|
Dramkonten? misschien maar wel betere voetballers dan een groot deel van de selectie nu. Zet een van Bommel tegenover een de Jong, Maduro, Landzaat, Schaars. Ik zou het wel weten. ![]() |
|
Je moet er wel een elftal mee kunnen bouwen natuurlijk ![]() ![]() |
|
Dat kan prima met van Bommel op het middenveld ![]() ![]() |
|
Kijk dat is het probleem. Misschien denkt de coach wel van niet. Klaar. ![]() |
|
quote: Ik denk dat het in dit geval eerder met de persoonlijkheid dan met de voetbalkwaliteiten te maken heeft. Klaar. ![]() |
|
quote: Helemaal mee eens ![]() ![]() |
|
quote: Amen. Maar Van Basten heeft duidelijk liever elf brave koorknaapjes dan spelers met karakter. Dit gaat het Nederlands elftal helaas nog lelijk opbreken, want zonder leiders in het veld kom je nergens. no text supplied ![]() |
|
Buh, allemaal bondscoaches in nederland blijkbaar ![]() ![]() |
|
Ik hoop dat de KNVB Van Basten er eens uitschopt, maar het Ajax-gehalte van onze hooggewaardeerde voetbalbond zal daar ook wel iets te hoog voor zijn. Gatver wat begin ik ziek te worden van Don Marco en zijn selectie-beleid. Dit krijg je nou van 10 jaar golf spelen. Hij kan niet meer overweg met de grote ballen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Opdoeken. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Goede keuze, dit is de enige eer die nog valt te behalen voor van Bommel onder van Basten. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: Ja je mag er natuulijk geen mening over hebben, want meneer van Basten heeft altijd gelijk ![]() ![]() |
|
De keuzes vooral voor het middenveld waren nog best goed zolang Cocu nog mee deed, nu hebben spelers als Schaars (in mijn ogen de nieuwe Cocu) en Sneijder een ervaren kerel nodig in hun rug (uh-huh, uh-huh). ![]() |
|
Het Nederlands elftal is gewoon een verlengstuk van de neuzen. Prima voetballers die gewoon thuishoorden in het nationale elftal werden en worden gewoon stelselmatig genegeerd door het Nederjoodse elftal als ze geen Ajax-achtergrond hebben en/of bij een topclub spelen. Ik snap het selectieproces van het Nederlands elftal sowieso niet. Ze plukken meestal gewoon zo ongeveer het complete elftal bij de landskampioen weg en kijken niet of nauwelijks naar het talent dat er op de Nederlandse velden buiten Amsterdam of Eindhoven rondloopt. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Ja, tuurlijk, ook van Bommel is het slachtoffer van een joods complot....gristus ![]() |
|
Zeg dan niks, simpele. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: right back at ya! ![]() |
|
![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Misschien tijd om Makaay weer eens een kans te geven? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Grap van 't jaar! ![]() |
|
quote: Wat mij betreft geen slecht idee. Die is in ieder geval beter dan Vennegoor. ![]() |
|
quote: ![]() Wat heeft dat er nou mee te maken. Van Basten is gewoon een speelpop. Cruijff bepaalt alles. My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |