![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:helemaal mee eens ![]() |
|
Ik niet. Stelletje jankerts + landverraders. ![]() |
|
quote:leg eens uit, waarom / wat roepen kan iedereen. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Naja, we zullen zaterdag zien wat ze er van gaan bakken tegen een wat sterkere tegenstander. Mijn favoriete opstelling: Vd Sar Kromkamp - Bouhlarouz - Mathijsen - v. Bronckhorst Schaars - Cocu - Sneijder V. Persie - V. Nistelrooy - Robben Het is kut dat we 2 erg goede buitenspelers hebben anders zou je nog Huntelaar en Kuijt in de spits kunnen zetten met V. Persie erachter. [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 03-10-2006 15:06] ![]() |
|
Ik zou gewoon 3-4-3 doen, echt goede backs hebben we toch niet: -----------Van der Sar---------------- --Boulahrouz---Ooijer-----Mathijsen--- Van Bommel-Cocu-Van der Vaart-Sneijder Van Persie---Van Nistelrooij----Robben mits iedereen fit is natuurlijk... [Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 03-10-2006 13:42] no text supplied ![]() |
|
Dat vind ik dan wel weer erg jammer voor Van Bronckhorst. Ooijer kan evt. ook nog rechtsback spelen. ![]() |
|
WTF? Drie man achterin? Nederland heeft daar niet de kwaliteit voor om achterin het te kunnen doen met drie verdedigers. Ben alleen gecharmeerd van Ooijer en Boularouz, de rest vind ik middelmatig. Het wordt tijd dat Nederland overstapt op 4-4-2, want ten eerste hebben de buitenspelers weinig rendement. Alleen van Persie doet het goed als buitenspeler en Robben kampt te vaak met blessures en is te wisselvallig. Ten tweede, het middenveld is te zwak bezet met drie man, met name als van Basten kiest voor de Kabouter Plop variant; Sneijder en van der Vaart. ![]() |
|
Zou jij dan V. Nistelrooy en Kuijt in de spits gooien met V. Persie erachter? En dan Schaars, Cocu en vd Vaart op het middenveld ofzo? ![]() |
|
Cocu speelt niet meer voor het nederlands elftal mensen ![]() |
|
Het gaat ook om je ideale opstelling ![]() ![]() |
|
dan zouden Rijkaard, Gullit en van Basten nog moeten spelen ![]() ![]() |
|
quote: +1 Misschien zelfs wel 4-5-1 met 1 spits (Ruud) en van Persie en (wellicht) Robben op de flanken vanuit het middenveld. We worden zo vaak overlopen op het middenveld... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Van Basten overweegt Van Hooijdonk op te roepen als vervanger van Vennegoor. Het moet niet gekker worden! ![]() ![]() |
|
Hoop dat ze verliezen dan rot Marco snel op...wat een aanfluiting de laatste tijd. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: ![]() Nog even en ze gaan Wim Kieft weer opgraven ![]() no text supplied ![]() |
|
quote:een spits "type van Hooijdonk" zei hij volgens voetbal.nl ![]() |
|
Je weet wel, donkergetinte huid, grote voortanden, zoiest spits... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote:Wat heb je nu weer aan een spits die nooit scoort? ![]() ![]() |
|
Misschien Koevermans? no text supplied ![]() |
|
Romano Denneboom! ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Martin Drent! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
René van Rijswijk! ![]() no text supplied ![]() |
|
Wanny van Gils! ![]() |
|
quote: ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |