IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Het Nederlands elftal Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 18-08-2007 14:22 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Mental, heb je je ooit wel eens afgevragad waarom ik niet naar een stadion ga?

Nou, kijk eens in de spiegel, knul. :')


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 18-08-2007 14:23 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 18 August 2007 14:22 schreef WhiteRider het volgende:
Mental, heb je je ooit wel eens afgevragad waarom ik niet naar een stadion ga?

Nou, kijk eens in de spiegel, knul. :')
Ah, natuurlijk jochie.betje jammere opmerking dit weer he.


Fuck the world and fuck you


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 18-08-2007 14:23 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 18 August 2007 14:23 schreef mental het volgende:
Ah, natuurlijk jochie.betje jammere opmerking dit weer he.

Waarom? Ik hoef geen twee uur tussen - op voetbal gebied - kortzichtig volk te zitten. Dan maar teletekst.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 18-08-2007 14:25 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

ik ben allesbehalve kortzichtig.


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-08-2007 14:25 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 18 August 2007 14:23 schreef WhiteRider het volgende:
Waarom? Ik hoef geen twee uur tussen - op voetbal gebied - kortzichtig volk te zitten. Dan maar teletekst.


Nee o zo erg om met wat lui een biertje te drinken en een wedstrijd te bezoeken.

Ben het er mee eens dat er een hoop mongolen rondlopen in stadions maar dat geld echt niet voor iedereen.


Beetje zelfde als in de Metal eigenlijk.


[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-08-2007 14:25]


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 18-08-2007 14:25 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

o


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 18-08-2007 14:25 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 18 August 2007 14:25 schreef Burzum het volgende:
Nee o zo erg om met wat lui een biertje te drinken en een wedstrijd te bezoeken.

Ben het er mee eens dat er een hoop mongolen rondlopen in stadions maar dat geld echt niet voor iedereen.


Beetje zelfde als in de Metal eigenlijk.

Damn, ik wou echt serieus net zowat hetzelfde posten.


Fuck the world and fuck you


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 18-08-2007 14:26 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 18 August 2007 14:25 schreef Burzum het volgende:
Nee o zo erg om met wat lui een biertje te drinken en een wedstrijd te bezoeken.

Ben het er mee eens dat er een hoop mongolen rondlopen in stadions maar dat geld echt niet voor iedereen.


Beetje zelfde als in de Metal eigenlijk.


Tuurlijk, weet ik, maar ik moest het even zeggen. :')


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 08-09-2007 19:56 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Anders laat je de beste middenvelder van Europa even op de bank.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-09-2007 20:03 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2007 19:56 schreef WhiteRider het volgende:
Anders laat je de beste middenvelder van Europa even op de bank.


Daar zaten ze gisteren op tv ook al over te discussiëren, maar het probleem is zo'n beetje dat anders de balans tussen aanvallend en verdedigend ingestelde spelers weg is.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 08-09-2007 20:06 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2007 20:03 schreef altx het volgende:
Daar zaten ze gisteren op tv ook al over te discussiëren, maar het probleem is zo'n beetje dat anders de balans tussen aanvallend en verdedigend ingestelde spelers weg is.

Van Gaal zei het ja, maar er lijkt toch wel een aantal opties over met zowel Sneijder als Seedorf.

Ik ga trouwens enorm hard huilen als Nederland verliest, met een paar Europese topspelers in de gelederen. Als ze verliezen is er écht iets mis met Van Basten, want met zoveel kwaliteit mag je absoluut niet verliezen.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-09-2007 20:12 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2007 20:06 schreef WhiteRider het volgende:
Van Gaal zei het ja, maar er lijkt toch wel een aantal opties over met zowel Sneijder als Seedorf.

Ik ga trouwens enorm hard huilen als Nederland verliest, met een paar Europese topspelers in de gelederen. Als ze verliezen is er écht iets mis met Van Basten, want met zoveel kwaliteit mag je absoluut niet verliezen.


In het programma dat ik gister keek, was het Van Halst die het zei.


Maar ik ben het helemaal met je eens. Met dit spelersmateriaal moet je veel betere resultaten kunnen behalen dan nu het geval is.

Ik zei het een tijdje geleden al, maar misschien moet Foppe eens bondscoach worden. Die weet wel het uiterste uit zijn spelersmateriaal te halen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 08-09-2007 20:18 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Al zou je daar de kanttekening bij kunnen plaatsen dat hij bij Jong Oranje met kneedbare spelers werkt...maar ik heb meer vertrouwen in hem dan in Van Basten ja.

[En wat dat Van Gaal betreft; hij zei het net bij SBS.]


Over SBS gesproken, wat een schijtcampingzender is dat toch, met die grafbelspellen van ze. En dan ook nog een stelling die luidt als volgt:
"Waarom denkt u dat het Nederlands elftal vanavond wint?" of iets dergelijks.

...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-09-2007 20:18 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 september 2007 19:56 schreef WhiteRider het volgende:
Anders laat je de beste middenvelder van Europa even op de bank.
Is Philip Cocu weer geselecteerd?



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 08-09-2007 20:28 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Die Jim moet z'n kankermuil houden.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-09-2007 20:28 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

O ja:



Go Bulgaria!



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 08-09-2007 20:49 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2007 20:18 schreef WhiteRider het volgende:
Al zou je daar de kanttekening bij kunnen plaatsen dat hij bij Jong Oranje met kneedbare spelers werkt...maar ik heb meer vertrouwen in hem dan in Van Basten ja.

[En wat dat Van Gaal betreft; hij zei het net bij SBS.]


Kneedbare spelers wel of niet, is verwaarloosbaar. Gezien de kwaliteit van het Nederlands Elftal hoef je alleen voor te zorgen dat je de beste spelers kiest en de poppetjes op de juiste plaatsen neerzet in de juiste opstelling.

Nederland moet gewoon 4-4-2 spelen, omdat Robben de enige vleugelspeler is en om de haverklap geblesseerd is. Verder heb je een extra mannetje op het middenveld, krijg je ook niet meer de discussie Sneijder of Seedorf en Sneijder of vd Vaart.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 08-09-2007 20:50 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Tsja, we zijn allemaal prima stuurlui aan wal..we zien 't vanavond allemaal wel.

Dat van net had trouwens gewoon 0-1 moeten zijn, wat een belachelijke fout om die kerel ongedekt te laten.


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 08-09-2007 20:55 by Nargaroth Wijzig reactieProfiel van NargarothQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2007 20:50 schreef WhiteRider het volgende:
Dat van net had trouwens gewoon 0-1 moeten zijn, wat een belachelijke fout om die kerel ongedekt te laten.
De fout was dat die kerel vrij kwam. Hij werd wel gedekt namelijk.
En het staat nu gewoon 1-0


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 08-09-2007 20:55 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2007 20:55 schreef Nargaroth het volgende:
De fout was dat die kerel vrij kwam. Hij werd wel gedekt namelijk.
En het staat nu gewoon 1-0

Hij werd gedekt ja, hij had op het moment dat de bal bij 'm was in een straal van 2 meter geen oranje om hem heen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-09-2007 21:15 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Zo, Sneijder is pwn3d



Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 08-09-2007 21:18 by Nargaroth Wijzig reactieProfiel van NargarothQuote dit bericht

Zo, Sneijder pwned.


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 08-09-2007 21:20 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Kreeg ik toch even plaatsvervangende blauwe ballen...al viel het uiteindelijk allemaal wel mee.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 08-09-2007 21:46 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Van Nistelrooij, toch wel ja!


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 08-09-2007 22:16 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 8 september 2007 20:18 schreef Judge M. het volgende:
Is Philip Cocu weer geselecteerd?
Seedorf:

4x Champions League
1x Wereldbeker clubteams
4x Landskampioen
2x Nat. beker
4x Nat. supercup
2x Eur. supercup

Cocu:

5x Landskampioen
2x Nat. beker
2x Nat. supercup
1x Eur. supercup




Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen