![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Mental, heb je je ooit wel eens afgevragad waarom ik niet naar een stadion ga? Nou, kijk eens in de spiegel, knul. :') ![]() |
|
quote: Waarom? Ik hoef geen twee uur tussen - op voetbal gebied - kortzichtig volk te zitten. Dan maar teletekst. ![]() |
|
ik ben allesbehalve kortzichtig. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Nee o zo erg om met wat lui een biertje te drinken en een wedstrijd te bezoeken. Ben het er mee eens dat er een hoop mongolen rondlopen in stadions maar dat geld echt niet voor iedereen. Beetje zelfde als in de Metal eigenlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-08-2007 14:25] ![]() |
|
o ![]() |
|
quote:Damn, ik wou echt serieus net zowat hetzelfde posten. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Tuurlijk, weet ik, maar ik moest het even zeggen. :') ![]() |
|
Anders laat je de beste middenvelder van Europa even op de bank. ![]() |
|
quote: Daar zaten ze gisteren op tv ook al over te discussiëren, maar het probleem is zo'n beetje dat anders de balans tussen aanvallend en verdedigend ingestelde spelers weg is. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Van Gaal zei het ja, maar er lijkt toch wel een aantal opties over met zowel Sneijder als Seedorf. Ik ga trouwens enorm hard huilen als Nederland verliest, met een paar Europese topspelers in de gelederen. Als ze verliezen is er écht iets mis met Van Basten, want met zoveel kwaliteit mag je absoluut niet verliezen. ![]() |
|
quote: In het programma dat ik gister keek, was het Van Halst die het zei. Maar ik ben het helemaal met je eens. Met dit spelersmateriaal moet je veel betere resultaten kunnen behalen dan nu het geval is. Ik zei het een tijdje geleden al, maar misschien moet Foppe eens bondscoach worden. Die weet wel het uiterste uit zijn spelersmateriaal te halen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Al zou je daar de kanttekening bij kunnen plaatsen dat hij bij Jong Oranje met kneedbare spelers werkt...maar ik heb meer vertrouwen in hem dan in Van Basten ja. [En wat dat Van Gaal betreft; hij zei het net bij SBS.] Over SBS gesproken, wat een schijtcampingzender is dat toch, met die grafbelspellen van ze. En dan ook nog een stelling die luidt als volgt: "Waarom denkt u dat het Nederlands elftal vanavond wint?" of iets dergelijks. ... ![]() |
|
quote:Is Philip Cocu weer geselecteerd? ![]() ![]() |
|
Die Jim moet z'n kankermuil houden. ![]() |
|
O ja: ![]() Go Bulgaria! ![]() ![]() |
|
quote: Kneedbare spelers wel of niet, is verwaarloosbaar. Gezien de kwaliteit van het Nederlands Elftal hoef je alleen voor te zorgen dat je de beste spelers kiest en de poppetjes op de juiste plaatsen neerzet in de juiste opstelling. Nederland moet gewoon 4-4-2 spelen, omdat Robben de enige vleugelspeler is en om de haverklap geblesseerd is. Verder heb je een extra mannetje op het middenveld, krijg je ook niet meer de discussie Sneijder of Seedorf en Sneijder of vd Vaart. ![]() |
|
Tsja, we zijn allemaal prima stuurlui aan wal..we zien 't vanavond allemaal wel. Dat van net had trouwens gewoon 0-1 moeten zijn, wat een belachelijke fout om die kerel ongedekt te laten. ![]() |
|
quote:De fout was dat die kerel vrij kwam. Hij werd wel gedekt namelijk. ![]() En het staat nu gewoon 1-0 ![]() ![]() Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
quote: Hij werd gedekt ja, hij had op het moment dat de bal bij 'm was in een straal van 2 meter geen oranje om hem heen. ![]() |
|
Zo, Sneijder is pwn3d ![]() |
|
Zo, Sneijder pwned. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
Kreeg ik toch even plaatsvervangende blauwe ballen...al viel het uiteindelijk allemaal wel mee. ![]() |
|
Van Nistelrooij, toch wel ja! ![]() |
|
quote:Seedorf: 4x Champions League 1x Wereldbeker clubteams 4x Landskampioen 2x Nat. beker 4x Nat. supercup 2x Eur. supercup Cocu: 5x Landskampioen 2x Nat. beker 2x Nat. supercup 1x Eur. supercup ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |