IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Het Nederlands elftal Vorige pagina | Volgende pagina
filosofem
Usericon van filosofem
Posted 20-08-2003 21:09 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Kappen met die oefenwedstrijden! Godverdomme, weer 45 minuten van m'n leven vergooid.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-08-2003 21:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ze zijn nu anders wel aan het experimenteren met Raphael van der Vaart. Jawel 1 nieuwe speler. Wel van dat achterlijke Ajax natuurlijk.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-08-2003 21:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik kijk pas weer naar voetbal als al die arrogante klootzakken niet meer mee mogen doen(bijv: Boertjes, Kluivert, Davids)


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 20-08-2003 21:19 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 20 augustus 2003 21:12 schreef ghoulliette het volgende:
ze zijn nu anders wel aan het experimenteren met Raphael van der Vaart. Jawel 1 nieuwe speler. Wel van dat achterlijke Ajax natuurlijk.


Als je geen verstand van voetbal hebt kun je beter niks zeggen


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-08-2003 21:20 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 21:19 schreef Sjaan het volgende:
Als je geen verstand van voetbal hebt kun je beter niks zeggen


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-08-2003 21:21 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 21:19 schreef Sjaan het volgende:
Als je geen verstand van voetbal hebt kun je beter niks zeggen


INDERDAAD, MOET JIJ NIET AFWASSEN OF STRIJKEN GODVERDOMME


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-08-2003 21:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 21:19 schreef Sjaan het volgende:
Als je geen verstand van voetbal hebt kun je beter niks zeggen

HE lulo dit is bijna een directe quote van studio sport. Ik heb er tegen wil en dank waarschijnlijk meer verstand van dan jij.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 20-08-2003 21:29 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

1-1 Makaay


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-08-2003 21:32 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 21:23 schreef ghoulliette het volgende:
HE lulo dit is bijna een directe quote van studio sport. Ik heb er tegen wil en dank waarschijnlijk meer verstand van dan jij.


Judeo Sport, kom op zeg.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-08-2003 21:33 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

is er voetbal op?

oh-oh. ff snel mijn gouwen kettingen om, m'n matje-pruik op en wat nog meer? oja, domme taal lullen.

strax maar eens ff iemand in elkaar slaan.

heerlijk, er is weer voetbal op teevee.








Oud Vuil.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-08-2003 21:33 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

judeo sport...


Oud Vuil.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-08-2003 21:34 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 21:33 schreef webblaster wim het volgende:
is er voetbal op?

oh-oh. ff snel mijn gouwen kettingen om, m'n matje-pruik op en wat nog meer? oja, domme taal lullen.

strax maar eens ff iemand in elkaar slaan.

heerlijk, er is weer voetbal op teevee.








Precies wat ik dacht!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 20-08-2003 21:48 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Seedorf was best wel slecht


no text supplied


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 20-08-2003 22:14 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Ik ben wel blij met dit moeizame gelijkspel, nu staan ze hopelijk een beetje op scherp tegen Oostenrijk en Tsjechië. Die Belgen vielen me trouwens alleszins mee, best goeie ploeg eigenlijk.


no text supplied


Aart
Usericon van Aart
Posted 20-08-2003 22:34 by Aart Wijzig reactieProfiel van AartQuote dit bericht

Van mij mag het huidige zooitje alle duels (met 10-0) verliezen... of Advocaat, Hiddink, Rijkaard of van Gaal er nou staat, ze staan altijd te kloten.

Het wordt weer eens tijd voor een totaal nieuw elftal, want deze heren hebben al meerdere malen laten zien dat ze liever centjes verdienen bij hun club i.p.v. gemotiveerd voor het vaderland te spelen.


Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-08-2003 23:05 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 augustus 2003 21:48 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Seedorf was best wel slecht
Seedorf mag op de trein.. Hoeveel punten dat die mafkees Oranje al niet gekost heeft weet ik niet.. Ben bij 10 de tel kwijtgeraakt...



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-08-2003 23:11 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Blij dat ik de prioriteiten juist gezet heb vanavond het was weer ouderwets bagger begrijp ik. Something is rotten in the state of Holland.
De grootse status van het Nederlands Elftal moet weg, en dan maar eens opnieuw beginnen. Want met deze reputatie (merkwaardig toch, trouwens, die geweldige reputatie) is het keer op keer een teleurstelling.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 20-08-2003 23:25 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Ik denk dat het Nederlands elftal een beetje overschat wordt. We hebben slechts 3 échte wereldtoppers: Makaay, Stam en Van Nistelrooij... de rest kan leuk meedoen.


no text supplied


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-08-2003 23:30 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nou, dat ben ik niet met je eens hoor. Er is ook Patrick Kluivert.... Frank de Boer... Rafaël van der Vaart... Edgar Davids... en ook Seedorf doet het bij z'n club uitstekend... Allemaal grote namen binnen het clubvoetbal, waar grof geld voor neergeteld zou worden en die elke week weer schitteren op (inter)nationale podia.

Maar volgens mij hebben die mensen de prioriteiten een beetje anders staan dan het publiek (wij) zou(den) verwachten. Kijk bv. ook naar een Bergkamp die gewoon maar gekapt is een tijd terug met spelen voor het Nederlands Elftal.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-08-2003 23:31 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Zou ik ook doen als er zo gespeeld werd.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 20-08-2003 23:55 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 20 augustus 2003 23:30 schreef Dwaallicht het volgende:
Nou, dat ben ik niet met je eens hoor. Er is ook Patrick Kluivert.... Frank de Boer... Rafaël van der Vaart... Edgar Davids... en ook Seedorf doet het bij z'n club uitstekend...



Ik zou die toch niet gelijk willen stellen aan bijvoorbeeld Raùl, Roberto Carlos, Nesta, Zidane, Figo, Beckham, Giggs, Henry, Vieira, Ronaldo, Nedved enz... het is gewoon net ietsje minder.

dat overwegende kom ik eigenlijk tot de conclusie dat het ontbreekt aan een grote spelmaker c.q. vedette die echt de leider is in het team en begiftigd is met een grote mate van genialiteit.

[Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 21-08-2003 0:01]


no text supplied


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-08-2003 8:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 23:05 schreef Judge M. het volgende:
Seedorf mag op de trein.. Hoeveel punten dat die mafkees Oranje al niet gekost heeft weet ik niet.. Ben bij 10 de tel kwijtgeraakt...


Dat komt omdat hij niet genoeg "respect" krijgt. Ik vind echt dat voetballers zoals hij, Kluivert, Davids, de Boertjes etc etc niet meer opgesteld mogen worden. Die spelen alleen maar voor zichzelf en een beetje team geest is hun volledig onbekend.
Ik weet zeker dat het Nederlands team meer gediend is met teamspelers, ook al zijn ze individueel minder getalenteerd. Of ten minste spelers die het een eer vinden of er plezier aan beleven.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 21-08-2003 8:56 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

omg, een topic over het nederlands elftal.
Die van 88 was goed
Voor de rest...


Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 21-08-2003 9:22 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

Pffff, steeds hetzelfde liedje: speelt nederland slecht, dan zijn het die surinamers die upfucken, als ze goed spelen zijn het nederlandse surinamers aan wie we het te danken hebben. Stelletje hypo´s.


There is no religion higher than Truth!


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 21-08-2003 9:27 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2003 9:22 schreef Faceless Unknown het volgende:
Pffff, steeds hetzelfde liedje: speelt nederland slecht, dan zijn het die surinamers die upfucken, als ze goed spelen zijn het nederlandse surinamers aan wie we het te danken hebben. Stelletje hypo´s.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen