![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, die verdediging is 10 keer klote. De Zeeuw speelde trouwens wel weer uitstekend, voor de rest had het van mij ook niet gehoeven nee. Tering de tering, je hebt godverdomme spelers op de bank die in landen als Bulgarije standaard een basisplek zouden hebben, en nog speel je zo belachelijk slecht. Met Melchiot en Matthijsen als dieptepunt, trouwens. ![]() |
|
tering de tering, typisch nederlanders weer, altijd wat te klagen. in plaats van dat je blij bent dat je gewonnen hebt... Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ja, ik weet dat dat voor jou als Sparta-fan een hele unieke ervaring is. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
:') !! ![]() |
|
Altijd dat zeiken maar weer.ik snap dat niet, wees eens blij dat je gewonnen hebt. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Je bent zelfs blij dat Van Nistelrooij heeft gescoord? ![]() |
|
Fantastisch doelpunt trouwens, damn. ![]() |
|
quote:was een mooi doelpunt, en ik vond van nistelrooij als een vande weinigen aan de kant van oranje sterk spelen. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ik vond de wedstrijd van het Nederlands Elftal de beste sinds.... de vorige pot tegen Bulgarije. En dàt was weer de beste onder Van Basten. Ik vond de passing relatief zuiver en het spel relatief verzorgd. Ik kreeg zowaar af en toe het idee dat ik naar een pot voetbal zat te kijken. Jammer dat van Nistelrooij zo weinig ballen kreeg, die "buitenspelers" moeten eens wat vaker afgeven. Maar goed, wel leuk resultaat. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Na de aankondiging van de FIFA deze week dat vasthouden in het strafschopgebied na 1 waarschuwing met geel bestraft zou worden én de waarschuwing die zowel Berbatov als Mathijssen kregen, was het niet fluiten wegens duidelijk vasthouden van Berbatov juist de schande. ![]() |
|
![]() |
|
quote: +1 iedereen loopt weet te zeiken, was misschien geen geweldige wedstrijd maar echt slecht was het zeker ook niet. ![]() |
|
Babel mag weat mij betreft weggelaten worden en er moet veel meer gelopen worden wanneer het spel dreigt vast te lopen. Als een verdediger de bal niet kwaijt kan hoort het middenveld natuurlijk te gaan lopen om aanspeelmogelijkheden te creëren ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote:sja iets met negers en werken. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Oh? Hoeveel uitgespeelde kansen hebben we gecreërd? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Doet dat er toe? je wint toch met 2-0. Dat dat individuele acties waren maakt mij niet uit en bij vlagen heb ik best leuk voetbal gezien. ![]() |
|
quote: Jammer, edoch een mooie mogelijkheid voor Affelay, naar mijn mening minstens even goed als Sneijder. ![]() |
|
Hup, Seedorf een basisplaats. Oprotten met Van der Vaart. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 10-09-2007 14:10] ![]() |
|
Kan inderdaad. Maar normaalgesproken komen vd Vaart en Seedorf er eerder voor in aanmerking. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Juistem, en waaro Van der Vaart van een derderangs Duitse club nemen, als je ook de beste middenvelder van Europa tevens Champions League-winnaar tot je beschikking hebt? Mis ik iets? ![]() ![]() |
|
quote: True, maar toch lijkt mij Affelay de betere keuze. Tot nu toe is de enige manier om hem tegen te houden in de competitie schoppen geweest. ![]() |
|
quote: Seedorf is idd een erg goede speler, maar komt vooral tot z'n recht met goede opbouwers achter zich. En laat dat nou net het probleem zijn momenteel. Affelay is bij PSV gewend de bal te halen. ![]() |
|
quote: Oprotten met Babel, Sneijder geblesseerd. Nou, dan lijkt het mij simpel. Kuyt naast Van Nistelrooij en Seedorf daarachter, samen met De Zeeuw. ![]() |
|
Doe mij dan toch maar Affelay ipv De Zeeuw ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |