IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Het Nederlands elftal Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-10-2006 17:13 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 oktober 2006 17:08 schreef Daops het volgende:
Hij kent hem gewoon!
Ik heb hem zelfs nog live aan het werk gezien



Daops
Usericon van Daops
Posted 06-10-2006 17:20 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2006 17:13 schreef Judge M. het volgende:
Ik heb hem zelfs nog live aan het werk gezien
Ik ook, heeft ook nog bij ons gespeeld. Waren m'n allereerste wedstrijden. Zelfs Cruyff nog zien voetballen


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 07-10-2006 23:52 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Op zich was dit een leuke pot, jammer van het veld, maar mooie goal van die Petrov. Waarom die 3e goal van Van Persie nu afgekeurd werd was mijn een raadsel.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-10-2006 23:59 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

klote van kuyt, hopelijk is het niet te ernstig.


Fuck the world and fuck you


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-10-2006 0:18 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Wat een waterpolo veld; wel frappant; vroeger hadden we een spitsenoverschot, nu een tekort.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-10-2006 0:21 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2006 0:18 schreef Mutilator het volgende:
Wat een waterpolo veld; wel frappant; vroeger hadden we een spitsenoverschot, nu een tekort.
dat is mijn schuld niet, hoor.


Fuck the world and fuck you


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-10-2006 0:23 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik vond het wel een leuke pot, jammer dat we niet nog een doelpunt gemaakt hebben, was op zich wel verdiend geweest. De Bulgaren waren slimmer maar het NL elftal was IMO gewoon beter. Goed gewerkt, al blijft de verdediging een zorgenkindje (wat een fouten bij die Bulgaarse goal zeg...).


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-10-2006 0:24 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

dat was wel het mooiste doelpunt van de wedstrijd vond ikzelf dan.


Fuck the world and fuck you


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-10-2006 0:26 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2006 0:24 schreef mental het volgende:
dat was wel het mooiste doelpunt van de wedstrijd vond ikzelf dan.

Ja, die Petrov schoot hem wel erg goed in, was een klein gaatje. Maar hij had nooit vrij mogen lopen (Ooijer had ernaar toe gemoeten) en Van Bronckhorst had ook al veel eerder moeten inspringen.

Slechte beurt was dat.....


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 08-10-2006 2:21 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Nou, die Bulgaarse goal had van der Sar zichzelf ook mogen aanrekenen, had nooit via de korte hoek in gemogen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-10-2006 12:47 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Van Nistelrooij heeft wel zin in olympisch avontuur met Foppe
Van onze verslaggeefster


PAPENDAL - Als bondscoach Foppe de Haan hem selecteert, als Jong Oranje zich volgend jaar in eigen land weet te kwalificeren en als Real Madrid akkoord gaat, wil Ruud van Nistelrooij heel graag deelnemen aan de Olympische Spelen van Peking 2008. Dat heeft de spits sportkoepel NOC*NSF laten weten.

Het is voorlopig een toezegging van mitsen en maren, maar het is opmerkelijk dat Van Nistelrooij zijn diensten aanbiedt bij Jong Oranje. De 30-jarige voetballer scheepte de bondscoach van het grote Oranje, Marco van Basten, onlangs nog af. Dat gebeurde nadat Van Basten hem een aantal keren had gepasseerd.

De Spelen bieden Van Nistelrooij de mogelijkheid toch weer op een groot internationaal podium te acteren. Het WK was afgelopen zomer pas zijn eerste grote toernooi. De afloop was teleurstellend en leek het einde van zijn interlandloopbaan in te leiden.

Van Nistelrooij stelde Charles van Commenée, technisch directeur van NOC*NSF, tijdens het WK hockey in Madrid op de hoogte van zijn voornemen.

Jong Oranje kan zich volgend jaar tijdens het EK voor spelers onder 21 jaar kwalificeren voor Peking. Vier van de acht landen mogen naar de Spelen. Bondscoach De Haan, die bij Heerenveen met Van Nistelrooij samenwerkte, mag voor de Spelen een beroep doen op drie dispensatiespelers. Of Mark van Bommel en Clarence Seedorf ook beschikbaar zijn, is nog onbekend.


[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 19-10-2006 12:47]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-10-2006 13:00 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik hoorde het gisteren al ja. Hmmz, zou je best nog een leuk elftal van kunnen maken met in de as:

Waterreus
Stam
Van Bommel
Van Nistelrooij

Dat wordt wel een gouden plak dan ja



Mies
...
Usericon van Mies
Posted 19-10-2006 13:02 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

maximaal 3 dispensatiespelers

Maar andere landen doen het ook altijd, dus waarom wij niet?



Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 19-10-2006 13:02 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Ja, 4 dispensatiespelers gaat wel lukken ja.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-11-2006 0:32 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Voetbal: Seedorf opgeroepen voor Oranje
Clarence Seedorf keert terug in het Nederlands elftal. Bondscoach Marco van Basten heeft dat vanavond bekend gemaakt. Seedorfs laatste interland is van 30 juni 2004; onder Van Basten speelde hij niet meer. "Al jaren heb ik op dit moment gewacht", aldus Seedorf vanavond bij Talpa. "Als Marco zijn armen opendoet, zal ik erin springen."

Afgelopen vrijdag maakte Van Basten zijn voorselectie voor het oefenduel tegen Engeland van aanstaande woensdag bekend, maar daar zat Seedorf niet bij. Omdat Sneijder vandaag in het duel met PSV geblesseerd is geraakt aan zijn knie, heeft Van Basten Seedorf nu alsnog opgeroepen.

Rancune heeft Seedorf niet. "Als hij zegt dat ik al die tijd alleen om technisch/tactische redenen niet ben geselecteerd, dan geloof ik dat. Ik kijk nu vooruit en ga proberen het maximale voor de ploeg te geven. That's it."


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 13-11-2006 6:29 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Waren de reservespelers van Ajax en Celtic soms op? En was Nicky Hofs onlangs niet nog een veel betere voetballer dan Seedorf?

[Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 13-11-2006 6:37]


no text supplied


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 13-11-2006 7:09 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ik ben benieuwd Het zou trouwens wel een mooie actie zijn als Van Basten hem nu 90 minuten op de bank houdt



Mies
...
Usericon van Mies
Posted 13-11-2006 17:54 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 13 november 2006 6:29 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Waren de reservespelers van Ajax en Celtic soms op? En was Nicky Hofs onlangs niet nog een veel betere voetballer dan Seedorf?
van Basten is niet te begrijpen, maar ik hoop dat Seedorf nu goed speelt en dat ie er bij blijft



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-11-2006 18:11 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 november 2006 17:54 schreef Mies het volgende:
van Basten is niet te begrijpen, maar ik hoop dat Seedorf nu goed speelt en dat ie er bij blijft
+1

Seedorf is zoveel beter dan de zoveelste AZ-speler die net 4 wedstrijden in het eerste gespeeld heeft.



Mies
...
Usericon van Mies
Posted 13-11-2006 18:14 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 13 november 2006 18:11 schreef Judge M. het volgende:
+1

Seedorf is zoveel beter dan de zoveelste AZ-speler die net 4 wedstrijden in het eerste gespeeld heeft.
of Sno die 2 keer een hele wedstrijd voor Celtic heeft gespeeld



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 06-02-2007 20:26 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Civard Sprockel (Vitesse) schijnt opgeroepen te zijn voor het duel van morgen tegen Rusland



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 06-02-2007 21:09 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2007 20:26 schreef Tenderstrike het volgende:
Civard Sprockel (Vitesse) schijnt opgeroepen te zijn voor het duel van morgen tegen Rusland


Dat meen je niet!!! Als Van Basten zo doorgaat, word ik nog eens tegen het Nederlands elftal, want dit gaat echt helemaal nergens meer over


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 06-02-2007 21:17 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Civard Sprockel is de nieuwste aanwinst voor het Nederlands Elftal. Na diverse afzeggingen van defensieve krachten kwam Marco van Basten uiteindelijk uit bij de verdediger van Vitesse. Ondermeer Jan Kromkamp, Urby Emanuelson en John Heitinga zegden al eerder af voor Oranje.

De 23-jarige Sprockel speelde tot op heden bijna alle wedstrijden voor de Arnhemse club. Slechts tweemaal kwam de van Excelsior gekochte verdediger niet in actie. Voor Sprockel is de selectie voor Oranje zijn eerste grote uitnodiging. In 2003 werd de toenmalige Feyenoorder opgeroepen voor de Nederlandse Antillen maar kwam daarvoor nooit in actie.



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 06-02-2007 21:20 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Het blijft sowieso belachelijk om 4-3-3 te willen spelen tegen Rusland zonder ook maar één echte buitenspeler in de selectie. Waarom niet gewoon 4-4-2? We hebben er de middenvelders voor, we hebben er de spitsen voor, wie weet wordt er nog wel aardig gevoetbald ook...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 06-02-2007 21:26 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 6 februari 2007 20:26 schreef Tenderstrike het volgende:
Civard Sprockel (Vitesse) schijnt opgeroepen te zijn voor het duel van morgen tegen Rusland
wtf


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen