![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik heb hem zelfs nog live aan het werk gezien ![]() ![]() |
|
quote:Ik ook, heeft ook nog bij ons gespeeld. Waren m'n allereerste wedstrijden. Zelfs Cruyff nog zien voetballen ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
klote van kuyt, hopelijk is het niet te ernstig. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Wat een waterpolo veld; wel frappant; vroeger hadden we een spitsenoverschot, nu een tekort. ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote:dat is mijn schuld niet, hoor. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ik vond het wel een leuke pot, jammer dat we niet nog een doelpunt gemaakt hebben, was op zich wel verdiend geweest. De Bulgaren waren slimmer maar het NL elftal was IMO gewoon beter. Goed gewerkt, al blijft de verdediging een zorgenkindje (wat een fouten bij die Bulgaarse goal zeg...). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
dat was wel het mooiste doelpunt van de wedstrijd vond ikzelf dan. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ja, die Petrov schoot hem wel erg goed in, was een klein gaatje. Maar hij had nooit vrij mogen lopen (Ooijer had ernaar toe gemoeten) en Van Bronckhorst had ook al veel eerder moeten inspringen. Slechte beurt was dat..... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Nou, die Bulgaarse goal had van der Sar zichzelf ook mogen aanrekenen, had nooit via de korte hoek in gemogen. ![]() |
|
Van Nistelrooij heeft wel zin in olympisch avontuur met Foppe Van onze verslaggeefster PAPENDAL - Als bondscoach Foppe de Haan hem selecteert, als Jong Oranje zich volgend jaar in eigen land weet te kwalificeren en als Real Madrid akkoord gaat, wil Ruud van Nistelrooij heel graag deelnemen aan de Olympische Spelen van Peking 2008. Dat heeft de spits sportkoepel NOC*NSF laten weten. Het is voorlopig een toezegging van mitsen en maren, maar het is opmerkelijk dat Van Nistelrooij zijn diensten aanbiedt bij Jong Oranje. De 30-jarige voetballer scheepte de bondscoach van het grote Oranje, Marco van Basten, onlangs nog af. Dat gebeurde nadat Van Basten hem een aantal keren had gepasseerd. De Spelen bieden Van Nistelrooij de mogelijkheid toch weer op een groot internationaal podium te acteren. Het WK was afgelopen zomer pas zijn eerste grote toernooi. De afloop was teleurstellend en leek het einde van zijn interlandloopbaan in te leiden. Van Nistelrooij stelde Charles van Commenée, technisch directeur van NOC*NSF, tijdens het WK hockey in Madrid op de hoogte van zijn voornemen. Jong Oranje kan zich volgend jaar tijdens het EK voor spelers onder 21 jaar kwalificeren voor Peking. Vier van de acht landen mogen naar de Spelen. Bondscoach De Haan, die bij Heerenveen met Van Nistelrooij samenwerkte, mag voor de Spelen een beroep doen op drie dispensatiespelers. Of Mark van Bommel en Clarence Seedorf ook beschikbaar zijn, is nog onbekend. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 19-10-2006 12:47] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ik hoorde het gisteren al ja. Hmmz, zou je best nog een leuk elftal van kunnen maken met in de as: Waterreus Stam Van Bommel Van Nistelrooij Dat wordt wel een gouden plak dan ja ![]() ![]() |
|
maximaal 3 dispensatiespelers ![]() Maar andere landen doen het ook altijd, dus waarom wij niet? ![]() |
|
Ja, 4 dispensatiespelers gaat wel lukken ja. ![]() |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Waren de reservespelers van Ajax en Celtic soms op? En was Nicky Hofs onlangs niet nog een veel betere voetballer dan Seedorf? [Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 13-11-2006 6:37] no text supplied ![]() |
|
Ik ben benieuwd ![]() ![]() ![]() |
|
quote:van Basten is niet te begrijpen, maar ik hoop dat Seedorf nu goed speelt en dat ie er bij blijft ![]() |
|
quote:+1 Seedorf is zoveel beter dan de zoveelste AZ-speler die net 4 wedstrijden in het eerste gespeeld heeft. ![]() |
|
quote:of Sno die 2 keer een hele wedstrijd voor Celtic heeft gespeeld ![]() |
|
Civard Sprockel (Vitesse) schijnt opgeroepen te zijn voor het duel van morgen tegen Rusland ![]() ![]() |
|
quote: Dat meen je niet!!! Als Van Basten zo doorgaat, word ik nog eens tegen het Nederlands elftal, want dit gaat echt helemaal nergens meer over ![]() ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Het blijft sowieso belachelijk om 4-3-3 te willen spelen tegen Rusland zonder ook maar één echte buitenspeler in de selectie. Waarom niet gewoon 4-4-2? We hebben er de middenvelders voor, we hebben er de spitsen voor, wie weet wordt er nog wel aardig gevoetbald ook... ![]() |
|
quote:wtf ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |