IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Het Nederlands elftal Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 07-09-2008 9:35 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Hehe, die terugspeelbal. :')

Toch jammer, dat v/d Sar weg is. Stekelenburg gaat nog wel, maar Timmer is helemaal een rampenplan.


nomad
Usericon van nomad
Posted 07-09-2008 12:35 by nomad Wijzig reactieProfiel van nomadQuote dit bericht

Wel mooi om te zien Fortuna sittard als hofleveranciere.


Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-08-2009 20:24 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Jong Oranje vs Jong Engeland tot dusverre nog 0-0 in een weinig enerverende wedstrijd. Hoop dat de wedstrijd van morgen wat meer spektakel oplevert


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 12-08-2009 19:23 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Wordt geen flikker aan man.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 12-08-2009 22:40 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Slappe hap zoals gebruikelijk. Krijgen ze ook nog 2 goals kado en dan nog gelijkspelen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-08-2009 22:48 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik vond Braafheid de beste man bij Oranje. Ik denk dat de we de komende jaren weer een goede linksback hebben. Hoeven die ouwe zakken als De Cler en Van Bronckhorst ook niet meer opgeroepen te worden.

En dat Schaars de 90 minuten mocht volmaken sloeg ook nergens op.. Veel teveel zwakke passes en balverlies.



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-08-2009 22:49 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

2-2 dus?


Je moeder.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-08-2009 22:55 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2009 22:48 schreef Judge M. het volgende:
Ik vond Braafheid de beste man bij Oranje. Ik denk dat de we de komende jaren weer een goede linksback hebben. Hoeven die ouwe zakken als De Cler en Van Bronckhorst ook niet meer opgeroepen te worden.

En dat Schaars de 90 minuten mocht volmaken sloeg ook nergens op.. Veel teveel zwakke passes en balverlies.

Ik heb een kwartier gekeken (begin 2e helft) en daarin zag ik Schaars volgens mij 4 passes geven, alle 4 (te) riskant en 3 mislukten inderdaad.

Maar later zag ik nog wat statistieken langskomen en volgens die statistieken had hij het meeste goede passes van het Nederlands Elftal gegeven, 44.

Vreemd...

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 12-08-2009 22:56]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-08-2009 23:01 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Schaars was in de eerste helft best degelijk. Braafheid deed het prima, evenals Ooijer trouwens. De automatismen waren duidelijk weg, en afgezien van de enorm domme fouten in de verdediging bij de Engelsen waar de Nederlandse goals uit vielen vond ik de Engelsen over de hele wedstrijd gezien eerlijk gezegd de iets betere ploeg. Zeker nadat Van Persie en even later Robben het veld verlieten. Sneijder was onzichtbaar, Affelay kwam niet in het spel voor, en Babel hoeft wat mij betreft echt niet meer opgeroepen te worden. Wat een prutser is dat toch, geen wonder dat Liverpool van hem af wil. 2-2 wel een terechte einduitslag voor een wedstrijd waarin beide ploegen duidelijk nog veel ritme en conditie tekort komen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-08-2009 23:03 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 12 augustus 2009 22:55 schreef M. het volgende:
Ik heb een kwartier gekeken (begin 2e helft) en daarin zag ik Schaars volgens mij 4 passes geven, alle 4 (te) riskant en 3 mislukten inderdaad.

Maar later zag ik nog wat statistieken langskomen en volgens die statistieken had hij het meeste goede passes van het Nederlands Elftal gegeven, 44.

Vreemd...
Ik vermoed dan zijn 'slagingspercentage' aanzienlijk lager lag dan bij nummer 2 en 3. 44 gelukte passes schiet niet op als er 50 mislukte tegenover staan natuurlijk



Mies
...
Usericon van Mies
Posted 13-08-2009 0:41 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 12 augustus 2009 22:48 schreef Judge M. het volgende:
Ik vond Braafheid de beste man bij Oranje. Ik denk dat de we de komende jaren weer een goede linksback hebben. Hoeven die ouwe zakken als De Cler en Van Bronckhorst ook niet meer opgeroepen te worden.

En dat Schaars de 90 minuten mocht volmaken sloeg ook nergens op.. Veel teveel zwakke passes en balverlies.
Schaars werd toch gewisseld voor Mendes? Al had dat wel veel eerder mogen gebeuren ja.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-03-2013 21:09 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Die Sneijder he, die oogt ook inderdaad niet fit. Hij ziet er zo'n beetje even gespierd uit als ik en dat kan gewoon niet goed zijn.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 23-03-2013 6:26 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Is Robben al dood?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Daops
Usericon van Daops
Posted 23-03-2013 11:55 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Net als jou leeft ie nog..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 23-03-2013 14:18 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Alleen de 1e helft gekeken


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 05-03-2014 21:56 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Kunnen we nog afzeggen voor deze zomer? Anders wordt het echt een ultiem genante vertoning daar in Brazilie. Alvast maar het Belgisch volkslied gaan oefenen, denk ik, dan is er wellicht nog iets te juichen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 06-03-2014 19:34 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

De echte toppers ontbraken Toch? Hoop ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 05-06-2014 10:38 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Dit wordt het echt niet. Als je ziet wat voor gaten er vooral in de eerste helft vielen tegen, met alle respect, Wales, dan kun je alleen nog maar hopen dat Spanje ons niet -te- erg gaat vernederen. Puntje tegen Australie misschien, en dan kunnen we weer naar huis.

Fer was lachwekkend slecht, De Jong viel tegen, Martens Indi lijkt maar wat te doen, Blind gaat het eerste rood voor Nederland pakken met zijn "Van Bommel lite" geklungel, Van Persie kon zijn stempel niet drukken (afgezien van die inzet waaruit Robben in de rebound kon scoren), Sneijder vooral de eerste helft nauwelijks gezien, en achterin hield je voortdurend je hart vast als Wales eruit kwam. Genant bijna. Robben (en in mindere mate Janmaat) waren de enige lichtpuntjes. Veel te weinig om ook maar een deuk in een pakje boter te kunnen forceren op dit WK. Nee, zelden (wat zeg ik: nooit) zo weinig vertrouwen in een Nederlands Elftal gehad als in deze editie. Het straalt niks uit, er is geen arrogantie, geen rechte rug, de twijfel en naieviteit spat er vanaf.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 05-06-2014 10:54 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Het was inderdaad bedroevend slecht gisteren, ik denk dan ook niet dat we de groepsfase zullen overleven. Australië moeten ze nog wel van kunnen winnen, maar Chili, en vooral Spanje, zijn in mijn optiek vele malen beter.


5 Euro's? Op je muil!!


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 05-06-2014 11:06 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Nou ja, Chili wint amper van Egypte en haalt ook maar een lullig 2-0 tegen Noord Ierland. Of ben ik te optimistisch? De bal is rond hè. Vorige WK verloor Spanje de eerste wedstrijd van Zwitserland, die druiloor van Twente scoorde toen nog


Against God and Government


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-06-2014 12:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ach, Brazilië wint met 15 vingers in oren en neuzen

de rest balt maar wat


signature


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 05-06-2014 13:12 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Het lijkt wel alsof alle ploegen op dit moment teleurstellen.



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 05-06-2014 14:01 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Kan het vliegtuig met het hele elftal erin geen MH370tje doen?


Boeiender


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 05-06-2014 14:37 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 5 juni 2014 14:01 schreef MR. N het volgende:
Kan het vliegtuig met het hele elftal erin geen MH370tje doen?


Ik word hier zo moe van...


Against God and Government


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 05-06-2014 16:23 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 5 juni 2014 14:37 schreef Rotzak het volgende:
Ik word hier zo moe van...
Kan je nagaan hoe moe ik word van de wk onzin.


Boeiender


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen